ثبت‌نام در پنجمین دوره توانمندسازی نانو تا ۲۸ بهمن‌ماه

پنجمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو، ۸-۱۰ اسفند ۹۲ در محل مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کشور-کرج برگزار می‌شود. شرکت در این دوره معادل شرکت در همایش‌های مورد تایید ستاد جهت اخذ بخش دوم حمایت تشویقی ‏خواهد بود.

پنجمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌ها و گرایش‌های نانو در تاریخ ۸ تا ۱۰ اسفند ۹۲ در محل مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کشور-کرج برگزار می‌شود. شرکت در این دوره معادل شرکت در همایش‌های مورد تایید ستاد جهت اخذ بخش دوم حمایت تشویقی ‏خواهد بود.

در این دوره‌ نیز دانشجویان با استفاده از تجارب اساتید مجرب و کارآزموده از فضای تحقیقات بنیادی به سمت تحقیقات ‏کاربردی، به منظور تجاری‌سازی هرچه بیشتر ایده‌های مطرح شده در پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری و ‏رسیدن به فواید کلان آن در سطح اجتماع، سوق داده می‌شوند.‏

ثبت نام در دوره از ۲۸ دی ماه آغاز شده و تا ۲۸ بهمن ماه ادامه دارد. بدلیل محدود بودن ظرفیت، پس از به حد نصاب رسیدن تعداد شرکت کنندگان، ثبت نام بصورت خودکار مسدود خواهد شد. از اینرو به متقاضیان توصیه می‌شود در صورت تمایل به شرکت در این دوره، هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سومین دوره توانمندسازی و ثبت نام به پایگاه اینترنتی ‏nano.ir/hre‏ ‏مراجعه نمایید.