فراخوان عمومی طراحی سوال چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو

دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو در راستای ارتقای کیفیت سوالات و افزایش مشارکت علاقمندان و متخصصان دانشگاهی در طراحی سوالات آزمون مسابقه ملی فناوری نانو از متخصصان و علاقمندان دعوت می‌نماید.

دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو در راستای ارتقای کیفیت سوالات و افزایش مشارکت علاقمندان و متخصصان دانشگاهی در طراحی سوالات آزمون مسابقه ملی فناوری نانو از متخصصان و علاقمندان دعوت می‌نماید. در آیین‌نامه‌های موجود، مراحل و شیوه تنظیم سوالات توسط طراح، نحوه بررسی سوالات توسط داوران و نحوه حمایت از طراحان سوال ارائه گردیده است.
 
کلیه متخصصین نانو، مسئولین نهادهای ترویجی فناوری نانو، برگزیدگان پیشین مسابقه ملی فناوری نانو و المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، دانشجویان و فارغ‌‌‌‌‌التحصیلان تمامی رشته‌های تحصیلی مرتبط با فناوری نانو، دبیران آموزش و پرورش و خصوصا اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها می‌توانند در طراحی سوالات مسابقه ملی فناوری نانو با دبیرخانه مسابقه همکاری نمایند و سوالات خود را در قالب فرم ویژه طراحی سوالات مسابقه، به ایمیل nsg@nano.ir ارسال نمایند. شایان ذکر است، سوالاتی که پس از انجام داوری برای استفاده در آزمون‌های آزمایشی و اصلی مسابقه و یا برای نگهداری در بانک سوالات مسابقه مناسب شناخته شوند، مورد تشویق قرار می‌گیرند.

این فراخوان از لحاظ زمان، دارای محدودیت نیست، ولی در صورتی که تمایل دارید، سوالاتتان به جلسات داوری این دوره از مسابقه برسد، فقط تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۲برای ارسال سوال فرصت دارید.

گفتنی است چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو، ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
جهت دریافت فایل‌ها و شیوه‌نامه طراحی سوال چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو به بخش طراحی سوالات آزمون در صفحه مسابقه مراجعه فرمایید.