پیش‌بینی بازار جهانی نانوپزشکی تا سال ۲۰۱۹

بر اساس گزارش جدیدی که توسط شرکت ترنس‌پرنسی مارکت ریسرچ، منتشر شده است، ارزش بازار جهانی حوزه نانوپزشکی تا سال ۲۰۱۹ به ۱۷۷٫۶۰ میلیارد دلار خواهد رسید.

بر اساس گزارش جدیدی که توسط شرکت ترنس‌پرنسی مارکت ریسرچ (Transparency Market Research) منتشر شده است، ارزش بازار جهانی حوزه نانوپزشکی تا سال ۲۰۱۹ به ۱۷۷٫۶۰ میلیارد دلار خواهد رسید. این گزارش با عنوان «بازار نانوپزشکی- تجزیه و تحلیل  اندازه، سهم، رشد، روندها و پیش‌بینی این صنعت جهانی، ۲۰۱۹-۲۰۱۳»، ارزش بازار جهانی نانوپزشکی را در سال ۲۰۱۲ میلادی ۷۸٫۵۴ میلیارد دلار برآورد کرده و پیش‌بینی می‌کند که ارزش این بازار با نرخ رشد ترکیبی ناخالص سالیانه ۱۲٫۳ درصد در بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹، به ۱۷۷٫۶۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ افزایش یابد.
 
ظهور کاربردها و فناوری‌های جدید در حوزه نانوپزشکی یکی از شاخص‌های اصلی رشد بازار جهانی نانوپزشکی است. بعلاوه افزایش تامین مالی دولت‌ها و بخش‌ خصوصی در این حوزه با هدف ارتقای فعالیت‌های تحقیقاتی مربوط به حوزه نانوپزشکی، فرایند تجاری‌سازی محصولات جدید را تسریع نموده و به توسعه این بازار کمک می‌کند. افزایش جمعیت سال‌خوردگان، وجود نیازهای پزشکی حل نشده و افزایش جهانی بیماری‌های مزمن از دیگر شاخص‌های پیش‌ران این حوزه محسوب می‌شوند.

در سال ۲۰۱۲ میلادی، آمریکای شمالی در این حوزه پیشگام بوده و انتظار می‌رود که جایگاه خود را تا سال ۲۰۱۹ در بازار این حوزه حفظ نماید. هر چند که برآورد می‌شود که  بازار کشورهای حوزه اقیانوس آرام با سرعت بیشتری رشد نماید. همچنین انتظار می‌رود که بازار این حوزه در کشورهای اروپایی به خاطر داشتن چارچوب‌های قانونی و وجود پورتفوی گسترده تولید، در مقایسه با کشورهای آمریکای شمالی با سرعت بیشتری رشد نماید.

متن کامل این گزارش به قیمت ۴۷۹۵ دلار از طریق نشانی قابل خریداری است.