حضور شرکت های فعال نانویی در نمایشگاه AgroFood 2014

ستاد توسعه‌ی فناوری نانو به همراه ۶ شرکت فعال در زمینه‌ی کاربردهای فناوری نانو در صنایع غذایی و کشاورزی در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته که از ۹ تا ۱۲ خردادماه امسال برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

ستاد توسعه‌ی فناوری نانو به همراه ۶ شرکت فعال در زمینه‌ی کاربردهای فناوری نانو در صنایع غذایی و کشاورزی در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته که از ۹ تا ۱۲ خردادماه امسال برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

در این نمایشگاه بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی، آخرین دستاوردها و محصولات خود را در حوز
ه‌ی کشاورزی، صنایع غذایی و صنایع وابسته به آن ها به مدت چهار روز به نمایش خواهند گذاشت. شرکت های فعال در 
حوزه‌ی فناوری نانو نیز در این راستا به ارائه‌ی محصولات خود خواهند پرداخت. ستاد ویژه‌ی 
توسعه‌ی فناوری نانو نیز، آخرین دستاوردهای متخصصین داخلی را در این زمینه ارائه خواهد کرد و به معرفی کاربردهای فناوری نانو در صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته به آنها خواهد پرداخت.

مهم‌ترین هدف ستاد نانو از حضور در این نمایشگاه، فراهم کردن بسترهای مناسب برای مذاکره، تعامل بین 
شرکت‌های فناوری نانوی فعال در این صنعت با شرکت‌های داخلی و خارجی حاضر در نمایشگاه و معرفی دستاوردهای ‏داخلی مبتنی‌ بر فناوری نانو است.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، موادغذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته، ۹ تا ۱۲ خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی ‏است این دومین حضور ستاد نانو در نمایشگاه‌های صنعتی سال ۱۳۹۳ به شمار می‌رود.‏ ستاد نانو در سال گذشته نیز با حضور در هشت ‏نمایشگاه صنعتی، به معرفی کاربردهای فناوری نانو در صنایع مرتبط پرداخت که از میان آن ‏می‌توان به «هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی»، «سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان»،‏«نمایشگاه صنایع کشاورزی، مواد غذایی و صنایع وابسته‎(Agro food2013)‎‏» و «نمایشگاه ایران متافو ۲۰۱۳» اشاره کرد.