همکاری مشترک برای فروش گرافن عامل‌دار

شرکت هایدال قصد دارد تا محصولات گرافنی عامل‌دار خود را از طریق سایتی به نام سوپرمارکت گرافن به فروش برساند. این سایت در حوزه فروش نانوساختارهای کربنی فعالیت دارد.

شرکت هایدال (Haydale) فناوری تجاری‌سازی گرافن را در اختیار دارد. این کار با استفاده از فرآیند عامل‌دار کردن پلاسمایی انجام می‌شود. نانوصفحات گرافنی عامل‌دار (HDPlas™ GNP) این شرکت، با روشی منحصربه فرد تولید می‌شوند که امتیاز استفاده از آن در اختیار خود شرکت هایدال است. در این فرآیند از شیمی تر استفاده نمی‌شود به همین دلیل ساختار ماده دچار آسیب ساختاری نمی‌شود. این فرآیند می‌تواند ناخالصی‌های موجود در ماده‌ی اولیه را از بین برده و نقص‌های موجود در برخی مواد را نیز ترمیم کند. این فرآیند، شرکت هایدال را قادر می‌سازد تا گرافن را با گروه‌های عامل دلخواه، عامل‌دار کرده و محصولی متناسب با نیاز مشتریان تولید کند.
شرکت هایدال قصد دارد تا نقش بیشتری در بازارهای آمریکا داشته باشد تا بتواند HDPlas™ عامل‌دار را در این کشور به فروش برساند. به همین دلیل این شرکت اقدام به فروش محصول خود از طریق وب سایت «سوپرمارکت گرافن» کرده است. این محصول در بسته‌بندی‌های یک کیلویی و از طریق مؤسسه‌ی آزمایشگاه‌های گرافن (Graphene Laboratories Inc) در بازارهای روسیه، آمریکا و کانادا عرضه خواهد شد. سایت سوپرمارکت گرافن یک مرکز فروش مجازی است که محصولات نانوساختار کربنی را برای فروش به مشتریان در سراسر جهان عرضه می‌کند.
رای گیبز، مدیرعامل شرکت هایدال، می‌گوید: «ما شاهد بودیم که مؤسسه‌ی آزمایشگاه‌های گرافن، پیشرفت‌های خوبی در تحقیق و توسعه‌ی مواد گرافنی با کیفیت بالا داشته است. این مؤسسه در بخش فروش و بازاریابی موفقیت‌های بسیار خوبی به‌ دست آورده است. هایدال نیز به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ تولید کننده‌ی مواد گرافنی عامل‌دار به دنبال ورود به بازارهای آمریکا است. ما مطمئن‌ هستیم که مؤسسه‌ی آزمایشگاه‌های گرافن می‌تواند میزان فروش ما را افزایش دهد. این همکاری نه تنها می‌تواند در بخش فروش، بلکه در بخش تحقیق و توسعه نیز برای ما سود مند باشد. یکی از توانمندی‌های ما این است که می‌توانیم گرافن را با ویژگی‌های موردنظر مشتریان تولید کنیم. ما معتقدیم که می‌توانیم موقعیت مناسبی در بازار آمریکا داشته باشیم».
النا پولیاکوا، مدیر عامل سوپر مارکت گرافن، می‌گوید: «ما درخواست‌های زیادی از سوی مشتریان برای عرضه‌ی محصولات گرافنی داشته‌ایم؛ با این همکاری مشترک، ما می‌توانیم به نیاز مشتریان خود پاسخ دهیم».