حضور ستاد توسعه فناوری نانو در نهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

ستاد توسعه فناوری نانو با هدف شناسایی معضلات و تقاضاهای صنعتگران حوزه پلیمر و همچنین معرفی فناوران و ایده‌های فناورانه نانویی جهت بهبود صنعت پلیمر و پلاستیک در نهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست شرکت کرده است.

نمایشگاه ایران پلاست بعنوان مهمترین رویداد بین المللی کشور در زمینه محصولات پلیمری موجبات گردهمایی سازمان‌ها، تشکل‌ها، انجمن‌ها، واحدهای تولیدی، صنعتی، بازرگانی و تحقیقاتی را از سراسر دنیا فراهم می‌آورد.

گفتنی است شرکت‌هایی نانویی چون٬ آریا پلیمر پیشگام (به عنوان کارگزار ستاد نانو در این نمایشگاه)٬ بسپار پیشرفته شریف، پارسا پلیمر شریف و لوله وحید با حضور در نهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست به ارائه محصولات پلیمری مبتنی بر فناوری نانو خود پرداخته‌اند.

ازجمله محصولات این شرکت‌ها که در این نمایشگاه عرضه شده است٬ می‌توان به اتصالات UPVC و پلیمرهای UPVC ٬ ظروف بسته بندی مواد غذایی با ماندگاری بالا و نانو کامپوزیت‌های پلیمری اشاره کرد.

لازم به ذکر است، ظهر روز ششم مهر ماه سمیناری با عنوان «معرفی فناوری نانو در صنعت کامپوزیت و پلیمر » با سخنرانی مهندس علی آبادی « مدیرعامل شرکت آریا پلیمر پیشگام » در آمفی تاتر سالن ۳۵ نمایشگاه بین‌الملی برگزار شد. برگزاری این سمینار با حمایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی وابسته به وزارت نفت و مدیر اجرایی نمایشگاه جناب آقای زنوزی اصل صورت پذیرفت.

نهمین نمایشگاه ایران پلاست از سوم مهرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا هفتم مهرماه ادامه دارد. همچنین در نمایشگاه امسال ۷۶۰ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند که شرکت‌های خارجی از کشورهای ایتالیا، اتریش، ترکیه، تایوان، کره جنوبی، چین و هند به‌صورت پاویون و از کشورهای انگلستان، آلمان، اسپانیا، یونان، هلند و امارات به‌صورت مستقل حضور پیدا کرده‌اند.