نانوفناوری‌های نوظهور برای تولید

کتاب جدید نانوفناوری‌های نوظهور برای تولید، با بخش‌های به‌روز شده و گسترده‌تر، آخرین پیشرفت‌ها در حوزه کاربردهای فناوری‌نانو برای تولید را منعکس کرده است.

در ویرایش دوم کتاب «نانوفناوری‌های نوظهور برای تولید»، تیمی بی‌نظیر از متخصصان بین‌المللی، نانوفناوری‌های کنونی و نوظهوری که عرصه تولید با مقیاس بالا را در بخش‌های کلیدی نظیر پزشکی، مواد پیشرفته، انرژی و الکترونیک دگرگون می‌سازند را مورد بررسی قرار داده‌اند.
این متخصصان از دیدگاه‌های مختلف خود، فناوری‌ها، تکنیک‌ها،کاربردها و نحوه‌ی تغییر این بخش‌ها توسط آنها را بررسی کرده‌اند.
کتاب جدید نانوفناوری‌های نوظهور برای تولید، با بخش‌های به‌روز شده و گسترده‌تر، آخرین پیشرفت‌ها در حوزه کاربردهای فناوری‌نانو برای تولید را منعکس کرده و سایر کاربردهای فناوری‌نانو که در حوزه‌های پزشکی نظیر سیستم‌های دارورسانی کاربرد دارند را پوشش داده است. همچنین بخش‌های جدیدی در حوزه گرافن و مقدمه‌هایی مناسب برای نانومواد نوین نیز به این کتاب افزوده شده است.
این راهنمای با اهمیت و عمیق، برای طیف گسترده‌ای از گروه خوانندگان از دانشمندان تحقیق و توسعه گرفته تا مهندسان و سرمایه‌گذاران خطرپذیر مفید خواهد بود.
برخی از محورهای اصلی این کتاب عبارتند از:
• پوشش دادن کاربردها و تکنیک‌های فناوری‌نانو برای تولید در صنایع مختلف؛
• بررسی آخرین پیشرفت‌ها نظیر نانوحامل‌ها در سیستم‌های دارورسانی، کاربردهای گرافن و … .
کتاب جدید ۵۷۶ صفحه‌ای  توسط مارک جکسون استاد مهندسی مکانیک دانشکده فناوری دانشگاه پوردو، و واکار احمد، رییس موسسه فناوری‌نانو و مهندسی زیستی دانشگاه Central Lancashire تدوین و انتشارات ویلیام اَندرو آن را منتشر کرده است. این کتاب به قیمت ۲۱۳٫۷۵ دلار از طریق نشانی قابل خریداری است.
www.amazon.com