فروش اینترنتی نانولوله‌های کربنی تک جداره با خلوص بالا

یکی از شرکت‌های تولیدکننده نانولوله‌کربنی تک جداره، اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی برای عرضه این محصولات کرده است. محققان و صاحبان صنایع می‌توانند تنها با چند کلیک، نانومحصول خود را سفارش داده و در مدت چند روز آن را تحویل بگیرند.

شرکت اوسی‌اس‌آی‌آاِل (OCSiAl) بخش فروش آنلاین محصولات نانولوله کربنی خود را آغاز کرد. از این پس محققان می‌توانند تنها با چند کلیک و استفاده از کارت اعتباری، نانولوله‌های کربنی تک جداره با خلوص بالا را تهیه کنند. بخش تحویل این شرکت آمادگی عرضه محصولات آنلاین را در اروپا و آمریکای شمالی دارد. OCSiAl قصد دارد عرضه محصولات نانوافزودنی خود را در آسیا به زودی آغاز کند.
در گذشته، فقدان عرضه انبوه نانولوله‌های کربنی در بازار مانع از تجاری‌سازی محصولات مبتنی بر نانولوله‌های کربنی بود. علاوه بر این، قیمت نانولوله‌های کربنی تک جداره حتی برای تحقیقات آزمایشگاهی نیز بالا بود. شرکت OCSiAl با ارائه فناوری تولید جدید خود این مشکل را حل کرده است. در حال حاضر با فروش اینترنتی، خرید آسان و ارزان قیمت این محصولات فراهم شده است. بنابراین محققان آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و صنایع می‌توانند بدون مشکلی اقدام به خرید این محصولات کنند.
این فروشگاه اینترنتی نانولوله‌های کربنی تک جداره با خلوص بالای ۷۵ درصد را به فروش می‌رسانند. این نانولوله‌ها می‌توانند به عنوان افزودنی برای افزایش استحکام، هدایت گرمایی و الکتریکی به ترکیباتی نظیر پلیمرها، لاستیک، فلزات و مواد مختلف دیگر افزوده شوند. از ابتدای سال ۲۰۱۵ عرضه محصول جدیدی با خلوص بالا- کمتر از ۵ درصد ناخالصی معدنی- آغاز شده است. این محصول برای محققانی که قصد دارند روی خواص نانولوله‌های کربنی تک جداره مطالعه کنند مناسب است. این سایت به زودی اقدام به عرضه محصولاتی ویژه برای صنایع خواهد کرد. برای مثال نانولوله‌های کربنی موسوم به TUBALL™ BATT برای افزایش توان و عمر باتری‌های یون لیتیم و TUBALL™ COMP برای بهبود دوام و استحکام مکانیکی کامپوزیت‌ها از جمله محصولات صنعتی این سایت خواهد بود.
این سایت بسته‌های ۵، ۵۰ و ۱۰۰ گرمی نانولوله‌ها را آماده عرضه دارد و نمونه‌های یک گرمی نیز به صورت رایگان قابل عرضه برای متقاضیان خواهد بود.
ماکس اتاناسوف مدیرعامل این شرکت می‌گوید: «ما شرایط ساده‌ای برای خرید محصولات با قیمت پایین و خلوص بالا فراهم کرده‌ایم. هرکسی که علاقه‌مند به تهیه این محصولات باشد به سادگی می‌تواند آن‌ها را سفارش دهد.»