افزایش دوبرابری فروش شرکت گرافینا

شرکت گرافینا، سال مالی بسیار موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشته، به طوری که میزان فروش این شرکت در سال ۲۰۱۴ میلادی بیش از ۱٫۲ میلیون دلار بوده است.

شرکت گرافینا، سال مالی بسیار موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشته، به طوری که میزان فروش این شرکت در سال ۲۰۱۴ میلادی بیش از ۱٫۲ میلیون دلار بوده که این رقم در مقایسه با سال ۲۰۱۳ میلادی، بیش از دو برابر افزایش داشته است.
گرافینا، کسب و کاری سودآور با جریان نقدی مثبت است. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گرافن در جهان محسوب می‌شود که به ۳۷۰ مشتری خود در بیش از ۵۳ کشور جهان، محصولات خود را عرضه می‌کند. بسیاری از مشتریان شرکت، سفارش‌های خود را در سال ۲۰۱۴ میلادی دریافت نموده و از کیفیت بالای گرافن در فروش رضایت دارند.
این شرکت به تلاش‌های خود برای توسعه مرزهای تحقیق و نوآوری در حوزه گرافن استمرار داده به طوری که تیم تحقیقاتی آن در سال ۲۰۱۴ میلادی دو پتنت در این زمینه ثبت نموده و ۷ مقاله علمی نیز در مجلات مختلف چاپ کرده‌اند.
این شرکت همزمان با افزایش ظرفیت تولید خود، قیمت گرافن را در دو سال متوالی، دو برابر کاهش داده و به دنبال این است تا این روند در سال جاری میلادی نیز استمرار داشته باشد. این در حالی است که گرفینا بر تولید گرافن با کیفیت بالا برای صنعت و جامعه تحقیقاتی تمرکز دارد. همچنین این شرکت با امضای موافقت‌نامه با شرکای صنعتی مختلف، به دنبال معرفی مواد بیشتر در زنجیره عرضه می‌باشد. گرافینا متعهد به شفافیت کسب و کاری و اطلاعات روشن در صنعت گرافن است.
لازم به ذکر است شرکت گرافینا در خوشه فناوری‌ نانوی CIC nanoGune در سان سباستین کشور اسپانیا در سال ۲۰۱۰ میلادی تأسیس شده است.