افزایش دوبرابری فروش گرافن شرکت گرافنا در سال ۲۰۱۴

شرکت اسپانیایی گرافنا (Graphenea) بعد از ممیزی مالی سال ۲۰۱۴، اعلام کرد که میزان فروش خود را در سال ۲۰۱۴ دو برابر افزایش داده است. فروش این شرکت در سال ۲۰۱۴ از مرز ۱٫۲ میلیون دلار گذشته است.

شرکت گرافنا (Graphenea) اعلام کرد که سال گذشته فروش بسیار خوبی داشته به طوری که میزان فروش این شرکت از مرز ۱٫۲ میلیون دلار گذشته است. این رقم دو برابر بیشتر از فروش گرافنا در سال ۲۰۱۳ است.
گرافنا از این موفقیت کسب‌و‌کار بسیار خرسند است. این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گرافن در جهان شناخته می‌شود که برای بیش از ۳۷۰ مشتری در ۵۳ کشور جهان محصول تولید می‌کند. بیشتر مشتریان این شرکت نسبت به کیفیت محصولات خریداری شده از گرافنا رضایت دارند.
گرافنا به رشد و توسعه کسب‌و‌کار خود در این حوزه ادامه می‌دهد و در این مسیر مرزهای تحقیق و نوآوری را با موفقیت جابه‌جا می کند. محققان این شرکت در سال ۲۰۱۴، دو پتنت دیگر را به دفتر ثبت پتنت آمریکا تحویل داده‌اند و هفت مقاله علمی در نشریات معتبر دارای Impact Factor بالا منتشر کرده‌اند.
گرافنا موفق به افزایش ظرفیت تولید و کاهش قیمت محصولات خود شده است به طوری که در مدت دو سال گذشته ظرفیت تولید آن دو برابر شده و قصد دارد در سال جدید میلادی همین روند را ادامه دهد. این شرکت، تفاهم‌نامه همکاری مشترک با چند شریک صنعتی به امضاء رسانده است.
ممیزی مالی این شرکت توسط PricewaterhouseCoopers انجام شده است؛ در نتیجه اطلاعات مالی منتشر شده کاملاً شفاف و صحیح می‌باشد.
دفتر مرکزی گرافنا در سن‌سباستین اسپانیا قرار دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۰ تأسیس شده و حالا به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گرافن در جهان تبدیل شده است. این شرکت با ۱۲ کارمند، محصولات خود را به ۵۳ کشور دنیا صادر می‌کند. روش مورد استفاده گرافنا برای تولید گرافن، CVD است. گرافنا دارای کادر مجربی است که می‌توانند گرافن تولید شده با کیفیت بالا را روی زیرلایه‌های مختلف انتقال دهند. گرافن‌های متورق شده این شرکت در بسته‌بندی‌های ۲٫۵ لیتری عرضه می‌شوند.