دریافت مجوز واردات کرم حاوی نانوذرات طلا به کویت

شرکت کلاژن‌ایکس (KollagenX) بعد از شش ماه موفق شد از وزارت بهداشت کویت مجوز واردات کرم پوست خود را که در آن از نانوذرات طلا استفاده شده، دریافت کند. با این مجوز کلاژن‌ایکس می‌تواند محصول خود را در بازار این کشور به فروش برساند.

شرکت کلاژن‌ایکس (KollagenX) یکی از تولیدکنندگان لوازم بهداشتی مراقبت از پوست است. این شرکت اعلام کرد که تأییدیه وزارت بهداشت کویت را برای محصول ۲۴KT خود که نوعی نانوذرات طلا است دریافت کرده است.
بعد از شش ماه جمع‌آوری اسناد و مدارک مورد نیاز و تسلیم آن به وزارت بهداشت کویت، این وزارتخانه مجوز واردت این محصول به کویت را صادر کرد.
کلاژن‌ایکس درخواست‌های زیادی برای توزیع این محصول جدید در کویت دریافت کرده و به توزیع‌کنندگان وعده داده بود که در مدت شش ماه بتواند مجوز لازم برای واردت این محصول را به دست آورد.
کلاژن‌ایکس یک شرکت آمریکایی در حوزه لوازم آرایشی بهداشتی است که روی فناوری نانوذرات طلا موسوم به NGT® متمرکز است. این شرکت در سال ۲۰۰۸ تأسیس شد و محصولات زیست‌سازگار مختلفی را به بازار عرضه کرد. یکی از محصولات کلاژن‌ایکس کرم‌های ضدپیری است که نقش مهمی در طراوت پوست دارد.