پیش‌بینی بازار جهانی نانوذرات نقره

در سال ۲۰۱۴ میلادی، آمریکای شمالی با در اختیار داشتن ۳۵ درصد حجم بازار جهانی نانوذرات نقره، در این بازار پیشگام بوده و انتظار می‌رود که این روند در طی دوره پیش‌بینی نیز تداوم داشته باشد.

بر اساس گزارش جدیدی که توسط شرکت گرند ویو ریسرچ (Grand View Research) منتشر شده است، انتظار می‌رود که ارزش بازار جهانی نانوذرات نقره تا سال ۲۰۲۲ به ۲٫۵۴ میلیارد دلار افزایش یابد. پیش‌بینی می‌شود که افزایش تقاضا برای مواد ضدمیکروبی در کاربردهای سلامت، به توسعه بازار نانوذرات نقره در دوره پیش‌بینی منجر شود. همچنین انتظار می‌رود که توسعه الکترونیک مصرفی به همراه افزایش تقاضا برای اسباب‌بازی، منجر به بهبود رشد بازار نانوذرات نقره، طی ۷ سال آینده شود.
در سال ۲۰۱۴ میلادی بخش سلامت با در اختیار داشتن بیش از ۳۰ درصد درآمد بازار جهانی نانوذرات نقره، بزرگ‌ترین بخش کاربردی این حوزه بوده است. همچنین برآورد می‌شود که افزایش میزان تقاضا برای نساجی ضدمیکروبی و افزایش میزان آگاهی مصرف‌کنندگان نسبت به مسائل بهداشتی، منجر به ارتقای رشد بازار این حوزه گردد.
برخی از یافته‌های کلیدی گزارش جدید عبارتند از:
•  افزایش دامنه کاربردهای نانوذرات نقره در بخش رساناهای شفاف که به طور گسترده‌ای در صفحات نمایشی لمسی، نمایشگر‌های LED و OLED و روشنایی استفاده می‌شوند، به همراه تقاضای فزاینده برای اسباب‌بازی، به رشد این بازار منجر می‌گردد.
• در سال ۲۰۱۴ میلادی، آمریکای شمالی با در اختیار داشتن ۳۵ درصد حجم بازار جهانی نانوذرات نقره، در این بازار پیشگام بوده و انتظار می‌رود که این روند در طی دوره پیش‌بینی نیز تداوم داشته باشد.
•  افزایش دامنه کاربرد نانوذرات نقره در اسباب‌بازی‌ها به منظور کاهش انتشار بیماری‌ها از طریق حداقل کردن فعالیت‌های ضدمیکروبی سطوح، فرصت‌های جدیدی را برای رشد بازار این حوزه در دوره پیش‌بینی فراهم می‌کند.
•  Emfutur Technologies, Meliorum Technologies Inc, Nanoshel, NanoHorizons و Cline Scientific AB از جمله نقش‌آفرینان کلید بازار نانوذرات نقره محسوب می‌شوند.
متن کامل این گزارش به قیمت ۴۷۰۰ دلار از طریق نشانی قابل خریداری است.
http://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/silver-nanoparticles-market