تجاری‌سازی نانوافزودنی‌هایی برای شیشه‌های اکریلیکی

شرکت استرالیایی تناسی‌تک برای ورود نانوافزودنی‌های خود که برای اصلاح شیشه‌های اکریلیکی هستند، به بازار از دولت استرالیا حمایت مالی دریافت خواهد کرد. این شرکت برای تکمیل فاز بازاریابی راهبرد بنیادی‌شان برای سخت کردن سطح شیشه اکریلیکی، تحت عنوان برنامه دولت

ریچارد مارشال، مدیر اجرایی این شرکت، گفت: “ما بواسطه این حمایت مالی پیشنهادی توسط دولت استرالیا هیجان‌زده شده‌ایم. شرکت‌ها برای داشتن سطوح شیشه‌ای بادوام‌تر داخل ماشین‌ها، روی نمایشگرهای رایانه‌ها و در بسیاری از دیگر کاربردهای شیشه اکریلیکی، علاقه بسیار زیادی نشان می‌دهند. در این خصوص، شرکت ما یک روش ساده‌تر و ارزان‌تر از تکنیک‌های روکش‌دهی کنونی ارائه کرده است.”
این شرکت یک محصول نانوافزودنی بنام SOLID-TTTM برای شیشه اکریلیکی توسعه داده است که باعث می‌شود مقاوت آن در برابر خراشیدگی افزایش یابد و ظاهرش حفظ شود. مقاوت کم شیشه اکریلیکی در برابر خراشیدگی یک مانع بزرگ برای جایگزین کردن گسترده‌تر آنها بجای شیشه‌های مرسوم است.
آقای مارشال اضافه کرد: “ما یک راه حلی پیشنهاد داده‌ایم که برای یکپارچه کردن ایمن و آسان و برای سازندگان صفحه‌های اکریلیکی و بخش‌های قالب‌گیری ارزان‌تر است. همچنانکه این پلاستیک می‌تواند شکل‌دهی شود و برخلاف دیگر رقبایش خم شود، راه‌حل ما انتخاب‌های طراحی بیشتری برای مشتری‌ها مهیا می‌کند.”
شرکت تناسی‌تک یک شرکت بین‌المللی است که تسهیلاتی در استرالیا و آمریکا دارد. این شرکت مالک چندین پتنت ثبت شده که آنها را مدیریت می‌کند و برخی از آنها حامی مالی نیز دارند.