اعطاء جایزه به فناوری نانومکس برای شناسایی سریع خودرو

اخیراً جایزه‌ای به نام گاراژ سبز برای تشویق پارکینگ‌های خودرو راه‌اندازی شده است که به پارکینگی که بالاترین عملکرد و کمترین مصرف انرژی را داشته باشد اعطا می‌شود. این جایزه اخیرا به پارکینگ میدان چارلز اعطا شده است که در آن از یک سیستم شناسایی سریع خودرو م

تأییدیه گاراژ سبز از سال ۲۰۱۵ به مدیریت بهینه ساختمانی و کاهش هدر رفت انرژی در گاراژها اعطا می‌شود. در این برنامه برخی راهکارهای اجرایی به منظور مدیریت فعالیت‌ها، طراحی ساختاری با کارایی بالا و فناوری‌های مرتبط با انرژی‌های تجدیدپذیر ارائه می‌شود.
در این برنامه پیشنهاد استفاده از نور با کارایی بالا، سیستم تهویه و سیستم‌های راهنمای مناسب ارائه شده است. با اتخاذ راهکارهای مناسب امکان یافتن پارکینگ توسط راننده تسریع شده و از فناوری‌های کاهش دهنده اتلاف انرژی استفاده شده است. همچنین در آن از مدیریت آب باران استفاده شده است. این گاراژ اولین گاراژ هتل است که در آن از این طراحی استفاده شده است.
گیلی می‌گوید: « برنامه سیستم تجدیدپذیر ما بسیار کارآمد و متنوع است. در این برنامه از اطلاع رسانی‌های اجتماعی و پیام‌های مربوط به حفظ محیط‌زیست استفاده شده است. ما سعی داریم تا با اتخاذ راهکارهایی، خود را از دیگر رقبای موجود در بازار متمایز کنیم.»
گاراژ میدان چالرز زیر هتل تازه بازسازی شده چارلز در قلب میدان هاروارد قرار دارد. امکانات در نظر گرفته شده برای این گاراژ کاملاً متناسب با نیاز هتل است.
این هتل تنها هتل دنیا است که در آن از سیستم پتنت شده نانومکس استفاده شده است. با این سیستم هوشمند می‌توان خودروها را در بدو ورود شناسایی کرد و براساس ابعاد آن‌ها تعرفه مورد نظر را روی هر خودرو اعمال نمود.
فناوری پتنت شده نانومکس یک سیستم شناسایی خودرو است که به دلیل تسریع فرآیند شناسایی، زمان معطل شدن خودرو را کاهش داده و اثرات مثبت زیست محیطی ایجاد می‌کند.