طرح‌های برگزیده ششمین جشنواره دانش‌آموزی نانو معرفی شدند

ششمین جشنواره دانش‌آموزی نانو هم‌زمان با پایان هشتمین جشنواره نانو با حضور دکتر علی‌محمد سلطانی، مدیر دبیرخانه ستاد نانو و مهندس عماد احمدوند، مدیر کارگروه ترویج ستاد نانو، با معرفی و تقدیر از برترین طرح‌ها و دستاوردهای دانش‌آموزی به کار خود پایان داد.

در این مراسم دکتر سلطانی از تعدادی از دانش‌آموزان در خصوص اهداف و برنامه کاری که در آینده خواهند داشت پرسید و پس از شنیدن پاسخ از سوی دانش‌آموزان افزود: «مسلما تمامی شما با توجه به تلاش و پشتکاری که از شما دیده شده به اهدافی که برای خود در نظر گرفته‌اید خواهید رسید. در این مسیر یکی از اقداماتی که شما را در دست‌یابی به اهداف کاری آینده کمک به‌سزایی خواهد کرد حفظ ارتباط با باشگاه نانو است.»
وی ادامه داد: «شما پس از ورود به دانشگاه با پیوستن به کانون رشد و توسعه برگزیدگان باشگاه نانو می‌توانید همچنان ارتباط خود را با باشگاه دانش‌آموزی و ستاد توسعه فناوری نانو حفظ و پروژه‌ها و فعالیت‌های خود را گسترش دهید.»

لازم به ذکر است، پس از داوری و ارزیابی که طی روزهای برگزاری جشنواره بر روی پروژه‌های حاضر در نمایشگاه انجام شد، رتبه‌ها در شش شاخه تخصصی نانومواد، نانوفیزیک، نانوزیست‌فناوری، نانو در محیط زیست، تجهیزات نانو و آموزش اعلام شدند و به دانش‌آموزان صاحب طرح جوایزی از طرف باشگاه نانو اهدا گشت.

در این دوره از جشنواره دانش‌آموزی نانو، ۴۰ طرح پژوهشی- آموزشی از بین ۱۰۳ طرح‌ ارسالی به دبیرخانه، انتخاب و به جشنواره راه یافتند که ۳۷ طرح در جشنواره حضور پیدا کردند.

طرح‌های برگزیده از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، مرکزی، همدان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و فارس بوده‌اند.

جزییات کامل طرح‌ها از اینجا قابل دریافت است.