شرکت در نمایشگاهی در کره‌جنوبی برای بازاریابی گرافن

شرکت انگلیسی توماس سوان اخیرا در نمایشگاهی در کره‌جنوبی شرکت کرده است تا توانمندی‌های خود را در حوزه گرافن به نمایش بگذارد. این شرکت که در تولید گرافن تخصص دارد به بازار مصرف کره‌جنوبی چشم دوخته است.

توماس سوان (Thomas Swan) شرکتی فعال در حوزه تولید مواد دو‌بعدی و گرافن است. این شرکت اخیرا در پاویون انگلستان در نمایشگاه نانوکره شرکت کرده است. نمایشگاه نانوکره از تاریخ ۱ تا ۳ جولای ۲۰۱۵ در شهر سئول برگزار شده‌است.
این شرکت انگلیسی یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه فناوری گرافن است. انگلستان سازمان‌ها و شرکت‌های متعددی در حوزه گرافن دارد که از آن جمله می‌توان به توماس سوان، هایدال، ۲-DTech Ltd، مرکز فرآیند نوآوری (CPI)، موسسه ملی گرافن دانشگاه منچستر و آزمایشگاه ملی فیزیک اشاره کرد. این نمایشگاه با کمک سازمان سرمایه‌گذاری و تجارت انگلستان برگزار می‌شود و هدف از آن، بهبود توانمندی صنعت گرافن در کشورهای انگلستان و کره‌جنوبی است. این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا گروه‌ها و سازمان‌های دولتی دو کشور در حوزه گرافن با یکدیگر همکاری کنند و فرصت‌های کسب و کار تازه‌ای برای آنها فراهم شود.
گرافن به‌عنوان یک ماده منحصر به فرد دو‌‌بعدی اولین بار در دانشگاه منچستر کشف شدغ به همین دلیل کشور انگلستان به‌عنوان یکی از پیشروان حوزه گرافن در جهان شناخته شده و در حوزه تجاری‌سازی آن گام‌های موثری توسط این کشور برداشته شده‌است. به دلیل این جایگاه، کشورهای مختلفی با انگلستان برای توسعه و تجاری‌سازی گرافن همکاری می‌کنند.
شرکت توماس سوان نیز در این نمایشگاه به بازار کره‌جنوبی چشم دوخته است تا فرصت‌های تازه‌ای برای کسب و کار خود فراهم کند. اندی گودوین از مدیران این شرکت می‌گوید: « ما از بازار بسیار خوب این نانوساختار جدید مطلع هستیم و از بازدیدکنندگان برای اطلاع از مزایای این محصول جدید دعوت کردیم تا به غرفه ما مراجعه کنند.»