موفقیت در بازاریابی و توسعه محصولات نانوپوشش عایق و ضدخوردگی

شرکت اینداستریال نانوتک (Industrial Nanotech) با توجه به موفقیت‌هایی که طی سال‌های اخیر داشته اخیرا گزارشی از دستاوردها و موفقیت‌های خود منتشر کرده است. در این گزارش، ارائه محصولات جدید و توسعه بازار از جمله اصلی‌ترین دستاوردهای شرکت قلمداد شده‌است.

شرکت اینداستریال نانوتک (Industrial Nanotech) یکی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌نانو است که راهکارهایی در حل معضل انرژی با استفاده از فناوری‌نانو ارائه کرده است. این شرکت اخیرا آخرین تحولاتی که در این شرکت اتفاق افتاده را به شکل زیر منتشر کرده است:
این شرکت اعلام کرد که فروش نانوپوشش آنها موسوم به Heat ShieldTM با فروش بالاتر از انتظار روبرو شده‌است. این نانوپوشش به‌عنوان عایق حرارتی و همچنین پوشش ضدخوردگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اخیرا این پوشش توسط یکی از بیمارستان‌ها برای تست عملکرد مورد استفاده قرار گرفته است. این نانوپوشش هشت هزارم یک اینچ ضخامت داشته و موجب کاهش دما تا ۱۰۸ درجه فارنهایت می‌شود. نتایج آزمون‌های انجام شده نشان می‌دهد این نانوپوشش موفق به کاهش دما از ۳۰۰ درجه فارنهایت به ۱۹۲ درجه شده‌است.
این شرکت اخیرا آزمونی را طراحی کرده و مدلی ارائه داده است که با استفاده از آن اطلاعات مربوط به کاهش فرآیند استفاده از انرژی بدست می‌آید. در تست‌های آزمایشگاهی، نسل جدید محصولات این شرکت مورد آزمایش قرار داده شد و نتایج نشان داد که انرژی مورد نیاز برای نگهداشتن دمای یک مخزن در یک حد مشخص تا ۴۰ درصد کاهش می‌یابد.
تعداد پروژه‌های این شرکت اخیرا رشد قابل توجهی داشته و از پتنت‌های اینداستریال نانوتک در پروژه‌های متعددی استفاده شده‌است. این پروژه در بخش‌های نظامی برای کاهش مصرف انرژی بوده است. فناوری LeadTM در موسسات و پروژه‌های شهرداری مورد استفاده قرار گرفته است.
فرانچسکا کرولی از مدیران بخش توسعه کسب و کار اینداستریال نانوتک می‌گوید: « ما خوشحالیم که موفقیت‌هایی در حوزه‌های مختلف داشته و محصولات جدیدی را به بازار عرضه کرده‌ایم. محصولات جدید ما از همیشه بهتر بوده است. ما از این که محصولات جدیدمان در حال وارد شدن به بازار است بسیار خوشحالیم. این محصولات موجب کاهش مصرف انرژی و در نتیجه کاهش انتشار گاز گلخانه‌ای می‌شود.»