توسعه بازار نانوپوشش‌ها در آمریکا و آسیا

شرکت آلمانی نانوپول با خرید شرکت نانوتک قصد دارد تا بازار خود را در بخش نانوپوشش‌ها توسعه دهد. این شرکت از پتانسیل‌های نانوتک برای بازاریابی در آمریکا و آسیا استفاده خواهد کرد.

نانوپول (Nanopool) اخیرا اقدام به خرید شرکت نانوتک (Nano-Tech) کرده است. مالکیت نانوتک در اختیار شرکت بوهلر (Buhler) است که یکی از ۵ شرکت بزرگ در حوزه پوشش‌ها در جهان به شمار می‌رود. این خرید، بزرگترین خرید نانوپول در تاریخ این شرکت به شمار می‌رود.
ساشا اشویندت می‌گوید: «فناوری شرکت بوهلر مورد توجه مصرف کنندگان در آمریکا و آسیا قرار گرفته است. همین موضوع موجب جلب نظر شرکت نانوپول شده‌است تا با استفاده از این فرصت، محصولات خود را به شکل منطقی توسعه دهد. وجود این پتانسیل به ما کمک می‌کند تا مشتریان جدیدی یافته و بازار جدیدی پیدا کنیم.»
با این انتقال شرکت، نانوپول می‌تواند سیستم‌های نانوپوشش خود را که در آلمان تولید می‌شود به بازارهای راهبردی شرق ارسال کند. همچنین آمریکای جنوبی و شمالی نیز بازارهای جدیدی این شرکت خواهند بود.
اشویندت می‌گوید: « تقاضا برای محصولات با کیفیت رو به افزایش است محصولاتی که خواص متعددی داشته و می‌توان از آنها در حوزه‌های مختلف استفاده کرد. این محصولات جدید از کانال‌های شرکت نانوتک که در بازار شناخته شده هستند قابل توزیع بوده و فرصت مناسبی برای ما محسوب می‌شود.»
بوهلر اخیرا به مشتریان خود درباره فروش شرکت نانوتک اطلاع‌رسانی کرده است. این شرکت به مشتریان خود از توانمندی و خلاقیت کسب وکار شرکت نانوپول سخن گفته و از این شرکت به‌عنوان شریک راهبردی آینده خود نام برده است.
اشویندت می‌افزاید: «ما از وجود چنین اعتماد متقابلی خرسند هستیم. چنین اعتمادی یک انگیزه برای رسیدن به نتیجه خوب در میان مشتریان ما است.»
شرکت نانوپول در سال ۲۰۰۲ تاسیس شده‌است و در حوزه تولید نانوپوشش‌های باکیفیت بالا فعالیت دارد. این شرکت لیسانس برخی فناوری‌های خود را فروخته و از برخی محصولات و فناوری‌های شرکت‌های دیگر استفاده می‌کند. اشویندت از مدیران نانوپول است. این شرکت با محققان متعددی در آلمان و دیگر بخش‌های اروپا همکاری می‌کند.