دومین شماره مجله چارسو منتشر شد

به گزارش مرکز راهبری فناوری های همگرا در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دومین شماره ماهنامه “چارسو” منتشر شد. چارسو، مجله‌ای در حوزه فناوری‌های همگرا (Converging Technologies) است که برای مخاطبان دانش‌آموز منتشر می‌شود.

این شماره از نشریه چارسو، چهار مطلب را برای دانش آموزان علاقمند به فناوری‌های همگرا آماده کرده است:

  • ایده هاى جدید براى تولید انبوه کربین ( Carbyne )
  • لثه بند هوشمند، آب دهان و وضعیت سلامتى کاربر را می‌یاید
  • رایانش باز نخواهد ایستاد
  • آن ها ما را می‌بینند
filereader.php?p1=main_ce051ccac251057e9

نشریه الکترونیکی چارسو به صورت ماهنامه در سایت مرکز راهبری فناوری‌های همگرا به نشانی nbic.isti.ir منتشر خواهدشد و علاقمندان می توانند فایل الکترونیک نشریه را از این نشانی دریافت کنند.
چارسو به منظور صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، به صورت الکترونیکی منتشر می‌شود. در این راستا، مرکز راهبری فناوری‌های همگرا از همه پژوهشسراهای دانش آموزی، وب سایت‌های شخصی و عمومی دعوت کرده است تا با انتشار رایگان نسخه الکترونیک نشریه چارسو، زمینه‌ی مطالعه آن به‌وسیله‌ی حداقل ۵۰۰۰ دانش آموز در ماه را فراهم آورند. این وب سایت‌ها به عنوان مراکز همکار در توزیع نشریه چارسو محسوب شده، نام و نشانی آن‌ها در بخش “مراکز توزیع نشریه چارسو” در سایت فناوری های همگرا (nbic.isti.ir) درج می‌شود. برای این کار لازم است تا مدیر وب سایت، پس از انتشار فایل چارسو در سایت خود، با ارسال یک ایمیل به charsooo@nbic.isti.ir نام و نشانی وب سایت خود را برای درج در سایت فناوری های همگرا ، ارسال کند.