پیش‌بینی بازار جهانی کاربردهای زیست‌محیطی فناوری‌ نانو

گزارش جدید تلاش‌های تحقیقاتی کنونی و کاربردهای فناوری‌ نانو در محیط‌زیست که در حال حاضر وارد بازار شده‌اند را تشریح می‌کند.

شرکت ریپورت بایر (Report Buyer) به تازگی گزارش جدیدی با عنوان «کاربردهای زیست‌محیطی فناوری‌ نانو: بازار جهانی» منتشر کرده است.
براساس این گزارش، طی ۲۰ سال گذشته بازار جهانی فناوری‌ نانو با نرخ قابل‌ توجهی رشد کرده و در این راستا نیز کاربردهای آن در زمینه آلودگی هوا عمدتاً در کشورهای آمریکای شمالی، کشورهای حوزه اقیانوس آرام و اروپا در حال توسعه است.
گزارش جدید، تلاش‌های تحقیقاتی کنونی و کاربردهای فناوری‌ نانو در محیط‌زیست که در حال حاضر وارد بازار شده‌اند را تشریح می‌کند. به علاوه تولیدکنندگانی که این فناوری‌ها را ارائه می‌کنند، به همراه محصولات برنامه‌ریزی شده‌ی آتی آن‌ها و تحقیق و توسعه‌ی بیشتر را تجزیه و تحلیل می‌کند. برای ارزیابی بازار این بخش، کاربردهای فناوری‌ نانو به سه نوع تقسیم‌بندی می‌شود: تصفیه آب، تصفیه هوا و ترمیم خاک. افزایش آگاهی در زمینه حذف آلاینده‌ها و منابع انرژی جایگزین، از جمله پیش‌ران‌های کلیدی بازار فناوری‌ نانو در این بخش محسوب می‌شوند.
آلتیر نانوتکنولوژی، اَپلاید نانوتک، اَپلاید ساینس، سریوم تکنولوژی، دونالدسون، اِمارکو، اسپین تکنولوژی، هیلز، هولینگ‌سورث اند وُس، هایبرید پلاستیک، اینفرامت،کوچ ممبرن سیستم، موگ کروس‌بو تکنولوژی، نانوفیس‌تکنولوژی، نانوتک اینداستریال سولوشن، نواسنت‌ریکس، اُکسونیکا، کوانتوم اسپر و … از جمله نقش‌آفرینان کلیدی بازار این بخش محسوب می‌شوند.
براساس گزارش جدید، از نظر نرخ رشد تقاضا برای کاربردهای زیست‌محیطی فناوری‌‌ نانو، کشورهای حوزه اقیانوس آرام، بیشترین سهم بازار جهانی این بخش را در اختیار دارند و کشورهای آمریکای شمالی و اروپا در رتبه‌های بعدی هستند.
برخی از محورهای اصلی این گزارش عبارتند از:
• بخش‌بندی بازار براساس منطقه‌جغرافیایی
• انواع کاربردهای مهم فناوری‌نانو در بازسازی محیط‌زیست
• پیش‌بینی درآمدها در بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰
• تشریح نقش‌آفرینان کلیدی هر بازار منطقه‌ای
• پیش‌ران‌های عمده بازار، روندهای کنونی و چالش‌های عمده صنعت
• پویایی‌های منطقه‌ای
• وضعیت عرضه‌کنندگان

 و …
متن کامل این گزارش به قیمت ۶۶۵۰ دلار از طریق نشانی قابل خریداری است.
https://www.reportbuyer.com/product/3323200/nanotechnology-in-environmental-applications-the-global-market.html