حضور شرکت‌های فعال فناوری نانو در نمایشگاه رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و کامپوزیت

هشت شرکت فعال در فناوری نانو در پانزدهمین نمایشگاه رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و کامپوزیت که از ۱۵ تا ۱۸ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و کامپوزیت هر ساله به منظور رصد وضعیت فناوری‌های موجود در ایران و جهان و همچنین معرفی دستاوردهای جدید صنعتی در این حوزه برگزار می‌شود.

مشارکت‌کنندگان در پانزدهمین دوره این نمایشگاه در قالب ۲۴ گروه کالایی به معرفی محصولات و دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

شرکت‌های فناوری نانو فعال در این حوزه نیز با معرفی چند محصول نوآورانه ایرانی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. این محصولات توسط شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به بازار عرضه شده‌اند. حوزه‌های کاربردی این محصولات به شرح زیر است:

۱. نانو‌کف‌پوش‌های صنعتی
۲. نانو‌کامپوزیت‌های پلیمری
۳. نانو‌پوشش‌های سخت و مقاوم
۴. پوشش‌های نانویی مقاوم به خوردگی
۵. رنگ‌های پیشرفته نانویی
۶. فناوری پلاسما
۷. سیستم‌های رنگ‌سنجی پیشرفته
۸. انواع نانومواد و افزودنی‌ها

از مهمترین برنامه‌های غرفه فناوری نانو در این نمایشگاه می‌توان به معرفی محصولات مبتنی بر فناوری‌ نانو، ارائه گزارش‌های کاربردی فناوری نانو در صنایع رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و کامپوزیت، شناسایی و ثبت نیازها و مشکلات صنایع به منظور یافتن راه‌حل با کمک فناوری نانو، بررسی زمینه‌های کارکردی و توسعه فناوری نانو در این صنایع، معرفی برنامه‌ها و حمایت‌های صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (آموزش، تحقیق و توسعه و تجاری‌سازی محصولات) اشاره نمود.

شایان ذکر است، پانزدهمین نمایشگاه رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و کامپوزیت از ۱۵ تا ۱۸ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از غرفه فناوری نانو واقع در سالن A31 غرفه شماره ۳۳ بازدید نمایند.