افزایش ظرفیت تولید گرافن در سال ۲۰۱۶

شرکت آنگسترون متریالز (Angstron Materials) اخیرا اعلام کرده است که قصد افزایش ظرفیت تولید انبوه گرافن خود را در سال ۲۰۱۶ دارد. این شرکت ظرفیت تولید خود را به ۳۰۰ تن در سال خواهد رساند.

شرکت آنگسترون متریالز (Angstron Materials) اعلام کرد که ظرفیت تولید گرافن خود را در سال ۲۰۱۶ به ۳۰۰ تن در سال می‌رساند. بور جانگ از بنیان‌گذاران شرکت می‌گوید: «عدم توانایی تامین نیاز بازار در بخش گرافن موجب شده تا تجاری‌سازی این ماده و محصولات مرتبط با آن با مشکلاتی همراه باشد. در حال حاضر محصولاتی نظیر کامپوزیت‌ها، تصفیه آب و پوشش‌های محافظ از گرافن بهره می‌برند. افزایش حجم تولید گرافن به معنی کاهش هزینه تولید این ماده بوده و به مصرف کنندگان امکان استفاده از آن را می‌دهد.»
این شرکت قصد دارد تا لیسانس فرآیند تولید گرافن خود را به شرکت‌های دیگر واگذار کند.
جانگ می‌گوید: « افزایش حجم تولید موجب می‌شود تا نوآوری‌های موجود در این حوزه فرصت تجاری‌سازی یافته و دیواری که پیش روی مسیر تجاری‌سازی این ماده ایجاد شده فرو بریزد. این فناوری می‌تواند در کارخانه‌های مصرف‌کننده گرافن برای تولید این ماده پیاده‌سازی شود و این شرکت‌ها از گرافن تولید شده برای بهبود کیفیت محصولات خود استفاده کنند.»
یان فولر از مدیران بخش کسب و کار شرکت آنگسترون می‌گوید: « با همکاری دیگر شرکت‌ها، ما می‌توانیم میزان تولید این محصول را افزایش داده و دانش فنی آن را نیز گسترش دهیم. کاربردهای گرافن در صنعت بسیار وسیع بوده و هر شرکتی بسته به شرایط خود می‌تواند از آن استفاده کند. با واگذاری مالکیت فکری این فناوری به شرکت‌های دیگر، صنایع مصرف‌کننده گرافن می‌توانند از این فناوری برای بهبود محصولات خود استفاده کنند.»