بالاترین نرخ رشد کسب‌وکار و ایجاد فرصت شغلی توسط تولیدکننده نقاط کوانتومی

یکی از شرکت‌های تولیدکننده نقاط کوانتومی غیرسمی و ارزان قیمت، به‌عنوان شرکت برتر با بالاترین نرخ رشد کسب و کار در منطقه نیومکزیکو انتخاب شده‌است. این جایزه به شرکتی که در طول سال، بالاترین نرخ رشد و ایجاد فرصت شغلی را تجربه می‌کند اعطا می‌شود.

یوبی‌کیودی (UbiQD)، یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده نقاط کوانتومی غیرسمی و ارزان قیمت، اخیراً به‌عنوان یکی از شرکت‌های با نرخ رشد بالا از سوی Northern New Mexico 20/20 Award انتخاب شده‌است. یوبی‌کیودی در ماه‌های اخیر جریان رو به رشدی را در کسب و کار خود تجربه کرده است به طوری که در مجموع موفق به جلب سرمایه ۷۰۰ هزار دلاری شده‌ است.
جایزه ۲۰/۲۰ از سال ۲۰۱۲ به ۳۲ کسب و کاری که بیشترین فرصت شغلی را در منطقه نیومکزیکو ایجاد کرده بودند اعطا شده‌است. یوبی‌کیودی تنها شرکت وابسته به آزمایشگاه لوس‌آلموس است که موفق به دریافت این جایزه شده‌است.
وال آلونزو از مدیران اجرایی در شرکت توسعه منطقه‌ای می‌گوید: «در منطقه نیومکزیکو، کسب و کارهای کوچک ستون‌های اصلی اقتصاد هستند و باید فرصت‌های شغلی که آن‌ها ایجاد می‌کنند شناخته شود. به‌صورت میانگین، شرکت‌های ۲۰/۲۰ در سال، ۶۰ فرصت شغلی ایجاد کرده و موجب افزایش درآمد منطقه می‌شوند و در نهایت سالانه ۱۰ میلیون دلار سرمایه جدید به این منطقه وارد می‌کنند.
برای ارزیابی این شرکت‌ها، ما باید محصولات و خدمات آن‌ها را بررسی کنیم. همچنین این شرکت‌ها باید بتوانند حداقل دو مشتری داشته باشند که بیش از ۵۰ درصد از درآمدشان خارج از ایالت تأمین شده باشد. شرکت‌های مختلفی از شهرهای مختلف انتخاب شده و تک تک آن‌ها وارد مرحله ارزیابی می‌شوند.
یو‌بی‌کیودی فناوری تولید نقاط کوانتومی خود را از آزمایشگاه ملی لوس‌آلموس دریافت کرده است. این شرکت قادر است با هزینه کم، نقاط کوانتومی غیرسمی تولید کند. این شرکت اخیراً از سوی New Materils News به‌عنوان یکی از ۱۰ شرکت برتر تولید کننده نقاط کوانتومی شناخته شده‌است.
هانتر مک‌دانیل از مدیران و بنیان‌گذاران شرکت یوبی‌کیودی می‌گوید: «آنچه که موجب انتخاب این شرکت شده، پیشرفت‌های اخیر آن است. اخیراً ما با یکی از سرمایه‌گذاران برای جلب حمایت مالی در سال ۲۰۱۶ به توافق رسیدیم. همچنین مات برگرن را به‌عنوان مدیر جدید انتخاب کردیم که می‌تواند این شرکت را توسعه دهد.»