بررسی حمایت‌های ستاد نانو از پایان‌‌نامه‌ها در جلسه شورای معاونین پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

جلسه شورای معاونین پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تاریخ دوم اسفند ۱۳۹۴ با حضور دکتر مهدی رضایت مدیر کارگروه توسعه سرمایه انسانی در ساختمان فارابی این دانشگاه برگزار شد

جلسه شورای معاونین پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تاریخ دوم اسفند ۱۳۹۴ با حضور دکتر مهدی رضایت مدیر کارگروه توسعه سرمایه انسانی در ساختمان فارابی این دانشگاه برگزار شد. هدف از این جلسه آشنایی با ستاد، حمایت‌های موجود از محققیق فناوری نانو و افزایش همکاری دانشگاه و ستاد در این حوزه بوده است.

در ابتدای این جلسه، دکتر مهدی رضایت، مدیر کارگروه توسعه سرمایه‌های انسانی ستاد توسعه فناوری نانو ضمن تقدیر از همکاری مسوولین دانشگاه امیرکبیر به بیان اهداف و سیاست‌های ستاد نانو و کارگروه توسعه سرمایه‌های انسانی پرداخت. سپس بررسی آمارها و دستاوردهای این دانشگاه اعم از پروپوزال، پایان نامه و مقالات ISI در سال‌های مختلف در حوزه فناوری نانو مطرح شد و در ادامه به نحوه حمایت ستاد از اساتید و دانشجویان به صورت گام به گام پرداخته شد. در انتها با پاسخ به سوالات معاونین محترم در بهبود هرچه بیشتر عملکرد دانشگاه در حوزه فناوری نانو پیشنهاداتی را نیز مطرح نمودند.

دکتر برومند معاون پژوهشی دانشگاه امیرکبیر نیز تاریخچه‌ای از تاسیس و عملکرد ستاد نانو را تبیین کرد و پیشنهاداتی را در مورد جهت دهی فناوری نانو از تولید مواد با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده به سمت تولید محصولات هوشمند که روش‌های تولید فناوری را در دنیا تغییر می‌دهند مطرح نمود.

در انتهای جلسه دکتر نادری مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه امیرکبیر نیز با اشاره به طرح حمایت گام به گام از پایان نامه‌های دانشجویی لزوم تعریف پایان نامه‌ها را در راستای نیاز صنعت جهت ارتقای کیفی دستاوردهای پژوهش‌های دانشگاهی مطرح کرد.