مهلت ثبت‌نام در ششمین مسابقه ملی فناوری‌نانو تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در ششمین مسابقه ملی فناوری نانو مجدداً تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵ تمدید شد.

بنابر اعلام دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو، بدلیل درخواست‌های مکرر نهادهای ترویجی و علاقه مندان به شرکت در مسابقه، مهلت ثبت‌نام در ششمین مسابقه نانو که پیشتر تا ۳۱ فروردین ماه تمدید شده ‏بود، مجدداً تا روز جمعه مورخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵ تمدید شد.‏
علاقمندان می‌توانند با مراجعه به لینک ثبت نام، در صفحه شخصی خود در سایت ستاد نانو و یا جهت برخورداری از تخفیف ۵۰ درصدی ثبت نام، با مراجعه به نهادهای ترویجی فناوری نانو، اقدام به ثبت نام در این مسابقه نمایند. 
شایان ذکر است، اطلاعات حوزه‌های آزمون، تاریخ انتخاب حوزه آزمون و همچنین دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نیز متعاقباً از طریق اخبار سایت ستاد نانو، نهادهای ترویجی، ایمیل و پیامک اعلام خواهد شد.
گفتنی است، ششمین مسابقه ملی فناوری نانو همچون سال گذشته در یک مرحله‏ و بصورت آزمون چندگزینه‌ای، روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه ‏سال ۱۳۹۵ رأس ساعت ۱۰ صبح در حوزه‌های آزمون از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد. 
قابل توجه است، داوطلبان می‌توانند از طریق آزمون مسابقه و با پاسخگویی به سوالات تستی و همچنین سوالات تشریحی که پس از آزمون چهارگزینه‌ای در اختیار آنها قرار می‌گیرد و کسب حد نصاب علمی و آموزشی،  گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو از ستاد نانو دریافت نمایند.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون برگزاری این مسابقه و نحوه ثبت نام آن به‎ ‎پایگاه ‏اینترنتی مسابقه ‎مراجعه کنند یا با شماره‌های دبیرخانه ۰۲۱۶۶۵۳۲۶۴۸، ۰۲۱۶۶۵۳۲۶۱۸ و ۰۹۱۹۰۴۲۴۲۰۵ و ایمیل competition@nano.ir ارتباط حاصل نمایند.