فروش نانوراکتور تولید سوخت دیزلی به آفریقای جنوبی

یک شرکت تولیدکننده نانوراکتور تصفیه روغن، موفق به فروش تجهیزات خود به یک شرکت در آفریقای جنوبی شده‌است. این تجهیزات قرار است برای تولید سوخت دیزلی مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت کویتیشن تکنولوژیز (Cavitation Technologies) اعلام کرد که گروه دسمت بالسترا (Desmet Ballestra) به عنوان شریک راهبردی این شرکت، از سال ۲۰۱۰ موفق به فروش نانوراکتور سوخت زیستی دیزلی این شرکت در آفریقای جنوبی شده‌است. این فروش بعد از اطمینان خریدار از عملکرد نانوراکتور در حصول نیازهای این شرکت انجام شد.
این نانوراکتور که در اوایل سال ۲۰۱۷ نصب و راه‌اندازی خواهد شد، قادر است ۱۰۰ MGPY سوخت دیزل زیستی تولید کند.
این دستگاه تولید سوخت دیزلی، اولین سیستم CTi است که در آفریقای جنوبی به فروش می‌رسد. این کشور فرصت‌های زیادی برای تولید سوخت‌های دیزلی دارد که با این سیستم جدید بهره‌وری و کارایی فرآیند تولید افزایش می‌یابد.
براساس اطلاعات منتشر شده توسط آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) تولید سوخت‌های دیزلی در جهان در حال رسیدن به رقم ۳۵BGPY است که انتظار می‌رود سالانه ۳-۵ درصد رشد داشته باشد.
ولوشین از مدیران شرکت CTi می‌گوید: « ما خوشحالیم که اولین سفارش خرید خود را از کشور آفریقای جنوبی دریافت کردیم. ما مشتاق گرفتن فیدبک‌ از این مشتری جدید هستیم. این فروش، یک فرصت تازه برای فناوری نانوراکتور ما است که می‌تواند رشد شرکت CTi را افزایش دهد.»
CTi در سال ۲۰۰۷ تأسیس شده و روی طراحی و ساخت ادوات و سیستم‌های تصفیه و بازیافت روغن فعالیت دارد. این محصولات می‌توانند در بخش استخراج روغن، تولید نوشیدنی، جداسازی ترکیبات نفتی و تصفیه آب مورد استفاده قرار گیرند.
این شرکت فناوری خود را با نام NanoReactorTM به صورت پتنتی به ثبت رسانده است. از این فناوری برای تصفیه روغن و کاهش اثرات مخرب زیست محیطی فرآیند استخراج روغن استفاده می‌شود. این نانوراکتور می‌تواند کارایی فرآیند استخراج روغن را افزایش دهد.
دسمت بالسترا نیز یکی از تولیدکنندگان تجهیزات صنعتی است که محصولات مختلفی در بخش روغن، غذای حیوانات، سورفاکتانت، مواد شیمیایی و سوخت دیزلی به بازار عرضه می‌کند. این شرکت در کشورهای مختلف جهان از برزیل، آمریکا و مکزیک گرفته تا مالزی، چین و هند شعبه دارد.