اسامی مدرسان برتر فعال در ششمین مسابقه ملی فناوری نانو اعلام شد

دبیرخانه مسابقه نانو، اسامی مدرسان برتر فعال در ششمین مسابقه ملی فناوری نانو را اعلام کرد. بر این اساس، از میان ۲۱ مدرس فعال در ششمین مسابقه ملی نانو، ۳ مدرس به عنوان مدرس برتر اعلام شدند.

ستاد توسعه فناوری نانو در راستای ارتقا کیفیت آموزش فناوری نانو و افزایش میزان مشارکت مدرسان فناوری نانو در آموزش این فناوری، هر ساله مدرسان فعال در ارائه کارگاه‌های آموزشی آماده‌سازی مسابقه دانشجویی فناوری نانو را  پس از اعلام نتایج آزمون، ارزیابی می‌نماید. این ارزیابی بر اساس میانگین تراز داوطلبان شرکت‌کننده در مجموع کارگاه‌های ارائه شده توسط هر مدرس فعال در مسابقه صورت می‌گیرد؛ مدرسانی که حداقل ارائه یک کارگاه آموزشی را بر عهده داشته و در مجموع کارگاه‌های خود حداقل ۵۰ داوطلب مسابقه ملی فناوری نانو را آموزش داده باشند در رتبه‌بندی مدرسان فعال مسابقه قرار می‌گیرند.

بر این اساس، از میان ۲۱ مدرس فعال در ششمین مسابقه ملی نانو، ۳ مدرس به عنوان مدرس برتر اعلام شدند.

بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو، با توجه به میانگین تراز داوطلبان شرکت‌کننده در کارگاه‌های برگزار شده توسط مدرسان فعال در ششمین مسابقه ملی فناوری نانو، به ترتیب هومن بخشی (ارائه ۲ کارگاه-میانگین تراز داوطلبان ۲۰۶۱) رتبه اول، امیرحسن مهدی‌زاده مقدم (ارائه ۲ کارگاه-میانگین تراز داوطلبان ۱۳۵۹) رتبه دوم و محمود بیگلری (ارائه ۲ کارگاه-میانگین تراز داوطلبان ۱۳۵۵) رتبه سوم را کسب نمودند.

 شایان ذکر است مدرسان برتر فوق ارائه کارگاه‌‌های آموزشی برگزار شده توسط نهادهای ترویجی گروه آموزشی و پژوهشی نانوگستر مروارید پارس، کانون توسعه علوم و فناوری نانو بسیج دانشجویی خراسان رضوی، مرکز تحقیقات نانو دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و آموزشگاه علمی آزاد سنجش خرداد را بر عهده داشته‌اند.

گفتنی است، از زمان شروع تا پایان ثبت نام ششمین مسابقه ملی فناوری نانو ۳۲ کارگاه آموزشی آماده‌سازی این مسابقه توسط ۱۸ نهاد ترویجی در ۲۱ شهر از ۱۱ استان کشور برگزار شده‌ است و در مجموع ۱۷۳۱ نفر از داوطلبان مسابقه در این دوره‌ها آموزش دیده‌اند.

۲۱ مدرس نانو در برگزاری این دوره‌های آموزشی با نهادهای ترویجی همکاری داشته‌اند که از این تعداد به تفکیک نوع تراز تدریس، ۵ درصد اعضای هیئت علمی راهنمای پایان‌نامه نانو مورد حمایت ستاد نانو، ۶۲ درصد مدرسان تراز الف، ۱۹درصد مدرسان تراز ب و ۱۴ درصد مدرسان تراز ج و به تفکیک مقطع تحصیلی،۵۷ درصد از مقطع دکتری تخصصی، ۳۸ درصد از مقطع کارشناسی ارشد و ۵ درصد از مقطع کارشناسی بوده‌اند.

همچنین با محوریت مسابقه ملی فناوری نانو، ۱۲۱ سمینار ترویجی فناوری نانو در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شده و ۱۰۶۷۰ نفر در این رویدادها آموزش دیدند.

نتایج رتبه‌بندی مدرسان فعال در ششمین مسابقه ملی فناوری نانو و همچنین اطلاعات کارگاه‌های آموزشی این مسابقه با جزئیات بیشتر از اینجا قابل دریافت است.

filereader.php?p1=main_c4ca4238a0b923820