حضور «توانا» در نمایشگاه Gess اندونزی

شبکه آزمایشگاه‌های دانش‌آموزی فناوری نانو (توانا) با هدف معرفی محصولات، خدمات آموزشی و کارگاه‌های آموزشی این مرکز در نمایشگاه و کنفرانس تجهیزات آموزشی (Gess) در کشور اندونزی حضور یافت.

شبکه آزمایشگاه‌های دانش‌آموزی فناوری نانو (توانا) با هدف معرفی محصولات، خدمات آموزشی و کارگاه‌های آموزشی این مرکز، در روزهای ۲۴ تا ۲۶ شهریورماه، در نمایشگاه و کنفرانس تجهیزات آموزشی (Gess) در کشور اندونزی حضور یافت.

توانا با حضور در نمایشگاه Gess2016 به ارائه دستگاه‌‌های آموزشی مفاهیم اولیه فناوری نانو، بسته‌های آموزشی و معرفی کارگاه‌های بین‌المللی این شبکه ویژه دانش‌آموزان و دبیران مدارس پرداخت.

گفتنی است، هدف اصلی آزمایشگاه‌های فناوری نانو، آموزش پژوهش‌محور فناوری نانو و ایجاد محیط مناسب برای تحقیقات دانش‌آموزی است. از جمله خدمات این شبکه می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

– بسته آموزش مبانی
– بسته آموزشی سنتز در دنیای نانو
– کتاب‌های آشنایی با تجهیزات در دنیای نانو
– نرم‌افزار آشنایی با مشخصه‌یابی
– کتاب پژوهش در دنیای نانو
– تامین مواد آزمایشگاهی
– پشتیبانی فنی و علمی

همچنین این شبکه خدمات خود را به زبان‌های خارجی مختلف نیز ارائه می‌نمایند.

لازم به ذکر است، نمایشگاه و کنفرانس ‌Gess2016 با حضور ۱۲۰ شرکت و مرکز فعال در حوزه تجهیزات و خدمات آموزشی در مرکزهمایش‌های جاکارتای اندونزی ۲۴ تا ۲۶ شهریورماه (۱۴ – ۱۶ September) برگزار شد.

شایان ذکر است، نمایشگاه و گردهمایی تجهیزات آموزشی Gess رویداد برجسته در زمینه تجهیزات آموزشی به شمار می‌آید که فعالان صنعت تجهیزات آموزشی جهانی را با ترکیبی پویا از نمایشگاه و کنفرانسی سطح بالا گرد هم می‌آورد.