برگزیدگان سومین دوره مسابقه پیشرو معرفی شدند

برگزیدگان سومین دوره مسابقه پیشرو با موضوع «باتری‌های نانوساختار» معرفی شدند. این برنامه یک مسابقه پژوهشی- تحلیلی است که به مطالعه چالش‌ها و مسائل فناوری‌های روز دنیا و مرتبط با نانوفناوری می‌پردازد.

برگزیدگان سومین دوره مسابقه پیشرو با موضوع «باتری‌های نانوساختار» معرفی شدند. این مسابقه که به همت کارگروه توسعه فناوری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود، یک مسابقه پژوهشی- تحلیلی است که به مطالعه چالش‌ها و مسائل فناوری‌های روز دنیا و مرتبط با نانوفناوری می‌پردازد. موضوعات مطرح شده در این مسابقه، مورد نیاز یکی از بخش‌های صنعتی و یا یکی از نهاد‌های مرتبط با ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است.

شرکت‌کنندگان در سومین دوره مسابقه پیشرو با موضوع «باتری‌های نانوساختار» مواردی‌ از جمله نقاط ضعف و قوت انواع باتری‌های موجود و درحال توسعه، نقاط ضعف و قوت باتری‌های ساخته‌شده با نانوساختارها از نظر قیمت، ظرفیت ذخیره، پایداری، نیمه‌عمر ایمنی و اثرات زیست محیطی و روند پتنت‌های ثبت‌شده در ۱۰سال اخیر باتری‌های نانوساختار را بررسی را در قالب گزارشی تحلیلی جمع‌آوری و ارسال نموده‌ که بهترین گزارش‌های ارسالی پس از داوری انتخاب و معرفی شده‌اند.

اسامی برگزیدگان سومین مسابقه پیشرو به شرح زیر اعلام شده است:

– رتبه‌ی اول: قاسم حبیبی، رضا انصاری، نیلوفر فکری
– رتبه‌ی دوم: سارا مقیمیان
– رتبه‌ی سوم: الهام ثابتی

شایان ذکر است، علاوه بر اهدای جوایز نقدی، برای تقدیر از فعالیت پژوهشی و فناورانه‌ی محققان، از شرکت‌کنندگان برتر با توجه به نوع پروژه و توانمندی ایشان، برای همکاری در تدوین گزارش‌های فناورانه و انجام پژوهش‌های کاربردی مورد نیاز کارگروه و شرکت‌های مرتبط، دعوت به عمل می‌آید. همچنین جوایز برگزیدگان این مسابقه همزمان با سومین روز برگزاری نهمین جشنواره فناوری نانو (روز جمعه ۱۶ مهرماه ۹۵) اهدا می‌‌شود.

لازم به ذکر است، این مسابقه ویژه علاقه‌مندان به فعالیت‌های تحقیقاتی و فناورانه در تمامی رشته‌های دانشگاهی مرتبط و غیرمرتبط، اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی است که از نگاهی تحلیلی برخوردار هستند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه مسابقه پیشرو مراجعه نمایید.