دومین شماره مجله NMRJ منتشر شد

دومین شماره مجله تخصصی و بین‌المللی تحقیقات نانوپزشکی به زبان انگلیسی (NMRJ) Nanomedicine Research Journal در ماه اکتبر ۲۰۱۶ منتشر شد.

مجله NMRJ به صورت فصلنامه الکترونیکی و چاپی توسط انجمن نانو‌فناوری پزشکی ایران (Iranian Society of Nanomedicine ISNM) به مدیر مسئولی دکتر سید مهدی رضایت سرخ‌آبادی و سردبیری دکتر فرید عابدین درکوش به چاپ می‌رسد.

اعضای هیات تحریریه مجله از اساتید و محققان برجسته بین‌المللی در زمینه‌های مختلف نانوپزشکی، مهندسی بافت و طب بازساختی از دانشگاه‌های تراز اول دنیا بوده که از جمله می‌توان به پروفسور علی خادم‏ حسینی استاد تمام دانشگاه هاروارد (HARVARD) امریکا در زمینه مهندسی بافت و رییس آزمایشگاه تکنولوژی‏‌های نانو ابعاد و میکرو ابعاد (Microscale and Nanoscale Technologies) دانشگاه هاروارد و دکتر سیفعلیان استاد تمام دانشگاه UCL لندن انگلستان و رییس مرکز نانوتکنولوژی و طب بازساختی (Regenerative Medicine) این دانشگاه اشاره کرد.

این مجله از دریافت مقالات اصیل و مروری اعضاء محترم هیات علمی، محققین و دانشجویان گرامی استقبال می‌کند و کلیه مقالات در زمینه‌های پیش‌بینی و پیشگیری از بیماری‌ها، مهندسی بافت، نانو‌بیو‌سنسور، حامل‌های عامل‌دار و سیستم‌های دارورسانی هدف و حوزه‌های مرتبط به نانوپزشکی که در بخش اطلاعات ژورنال به طور کامل ذکر شده است، قابل بررسی هستند. لازم به یادآوری است که مقالات چاپ شده در مجله بصورت Open Access در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان قرار می‌گیرد و تلاش شده است تا فرآیند دریافت تا پذیرش مقاله با رعایت دقت در بررسی کیفیت مقاله و نوآوری، بصورت کوتاه (حداکثر دو‌ماه) باشد.

علاقه‌مندان به ارسال مقاله برای چاپ در این مجله می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مجله مراجعه نمایند. فهرست مقالات این مجله و نسخه الکترونیکی آن از طریق پایگاه اینترنتی نشریه قابل دریافت است.

 شایان ذکر است‏، براساس آیین‌نامه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، در صورت چاپ مقاله علمی ـ پژوهشی در این مجله و تایید آن توسط کمیته علمی ستاد نانو، به نویسنده حمایت تشویقی به مبلغ ۸،۰۰۰،۰۰۰ ریال تعلق می‌گیرد.