افزایش تقاضا برای بازار گرافن در انگلستان

یکی از تولیدکنندگان گرافن در انگلستان معتقد است که تقاضای بازار نسبت به گرافن‌های این شرکت افزایش یافته است. مسئولان این شرکت یکی از دلایل این افزایش تقاضا را عملکرد صحیح مؤسسه ملی گرافن می‌دانند.

ورسارین (Versarien) اعلام کرده که علاقه تجاری نسبت به گرافن‌های تولید شده این شرکت طی سال‌های اخیر به دلیل موفقیت عملکرد مؤسسه ملی گرافن، افزایش یافته است. این شرکت دارای یک شرکت تابعه به نام تودی تک (۲DTech) است که از سال ۲۰۱۴ با مؤسسه ملی گرافن همکاری دارد. هدف از این همکاری، استفاده از گرافن برای بهبود کامپوزیت‌های الیاف کربنی است.
هر چند این پروژه به پایان رسیده اما مؤسسه ملی گرافن اعلام کرده که قصد دارد مقدار زیادی گرافن از شرکت ورسارین خریداری کند تا از آن برای یک پروژه خاص استفاده کند. علاوه بر مؤسسه ملی گرافن، چند شرکت مختلف نیز نسبت به محصولات این شرکت علاقه‌مند شده‌اند.
رابرت یانگ، استاد رشته پلیمر، می‌گوید: «یکی از شرکت‌های بزرگ انگلستان در حال ارزیابی گرافن برای استفاده در محصولات خود است.»
نیل ریکت از مدیران شرکت ورسارین می‌گوید: «واقعا تقاضای زیادی نسبت به گرافن در بازار به وجود آمده است. ما قصد داریم تولید خود را در مقیاس صنعتی افزایش دهیم و متناسب با نیاز بازار میزان تولید را بالا ببریم.»