تخفیف در هزینه ثبت‌نام هشتمین المپیاد به مدت ۷۲ ساعت

سامانه پرداخت ثبت‌نام هشتمین المپیاد علوم و فناوری نانو به مدت ۷۲ ساعت از تاریخ ۱۲ الی ۱۴ دی‌ماه ۹۵ با هزینه ثبت‌نام گروهی هر نفر ۱۰ هزار تومان در دسترس خواهد بود.

با توجه به درخواست‌های متعدد نهادهای ترویجی مبنی بر تمدید مهلت ثبت‌نام با تخفیف به منظور تکمیل نمودن ثبت نام‌های اولیه و ناقص، سامانه پرداخت ثبت‌نام هشتمین المپیاد علوم و فناوری نانو به مدت ۷۲ ساعت از تاریخ ۱۲ الی ۱۴ دی‌ماه ۹۵ با هزینه ثبت‌نام گروهی هر نفر ۱۰ هزار تومان در دسترس خواهد بود.

آزمون هشتمین المپیاد نانو، فروردین‌ماه سال ۱۳۹۶ در سراسر ایران برگزار می‌شود. تا کنون بالغ‌بر ۱۰۰۰۰ دانش‌آموز در این رقابت بزرگ علمی ثبت‌نام کرده‌اند، سایر دانش‌آموزانی که علاقمند به شرکت در این دوره از المپیاد نانو هستند فرصت دارند تا ۳۰ دی‌ماه ۹۵ از طریق سایت باشگاه نانو در این آزمون ثبت‌نام نمایند.

تاکید می‌شود علاقمندان تا پایان دی‌ماه سال جاری فرصت دارند در این دوره از المپیاد دانش‌آموزی نانو ثبت‌نام کنند و برخلاف سال‌های گذشته مهلت ثبت‌نام به هیچ وجه بعد از این تاریخ تمدید نخواهد شد.

شایان ذکر است، هزینه شرکت در المپیاد برای ثبت‌نام انفرادی ۲۰۰،۰۰۰ ریال و برای ثبت‌نام گروهی تا پایان دی‌ماه ۱۵۰،۰۰۰ ریال است.

برای دریافت گزارش لحظه‌ای ثبت‌نام استان‌ها، شهرستان‌ها و نهادهای ترویجی به صفحه المپیاد سایت باشگاه نانو مراجعه کنید.