سخنرانی متخصص ایرانی غیرمقیم حوزه فناوری نانو در پژوهشکده الکترونیک دانشگاه علم و صنعت برگزار شد

از سری سخنرانی‌های متخصصان ایرانی غیرمقیم در حوزه فناوری‌نانو و در راستای تحقق طرح «همکاری با متخصصان و دانشمندان ایرانی غیرمقیم» سخنرانی خانم فاطمه سلطانی برگزار شد.

از سری سخنرانی‌های متخصصان ایرانی غیرمقیم در حوزه فناوری‌نانو و در راستای تحقق طرح «همکاری با متخصصان و دانشمندان ایرانی غیرمقیم» سخنرانی خانم فاطمه سلطانی در پژوهشکده الکترونیک دانشگاه علم و صنعت تحت عنوان Investigation of Low Power Integrated Optical Modulators  با حضور دانشجویان و اساتید علاقمند برگزار شد.

خانم سلطانی، پس از فارغ‌التحصیلی در رشته فیزیک – حالت جامد از دانشگاه علم و صنعت، مقطع کارشناسی‌ارشد خود را در همین رشته از دانشگاه Victoria کانادا اخد نمود و از سال ۲۰۱۰ در مقطع دکتر تخصصی دانشگاه McGill کانادا مشغول به تحصیل شده است. وی در حال حاضر به عنوان  Senior optical engineer R&D مشغول به فعالیت است.

طرح «همکاری با متخصصان و دانشمندان ایرانی غیرمقیم» به منظور انتقال دانش، تجربه و ایده‌های فناورانه به کشور و همچنین ایجاد ارتباط موثر دانشمندان غیرمقیم با همتایان داخلی و مراکز علمی و فناوری منتخب توسط معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری و بنیاد ملی نخبگان‌ تدوین شده و در حال اجرا است.

در راستای تحقق این طرح و استفاده از ظرفیت علمی و پژوهشی متخصصان و دانشمندان برجسته ایرانی غیرمقیم، بنیاد ملی نخبگان با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری‌ نانو از اساتید، متخصصان، کارآفرینان و دانشمندان برجسته ایرانی مقیم خارج از کشور فعال در حوزه فناوری نانو برای سخنرانی در موسسات آموزشی و پژوهشی دعوت می‌نماید.

شایان ذکر است، جزئیات کامل طرح «همکاری با متخصصان و دانشمندان ایرانی غیرمقیم» در صفحه این طرح بیان شده است.