شماره زمستان مجله NMJ منتشر شد

شماره زمستان (Volume 4, Issue 1, Winter 2017 ) مجله Nanomedicine Journal وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد.

شماره زمستان (Volume 4, Issue 1, Winter 2017  ) مجله Nanomedicine Journal وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد.

در این شماره ۸ مقاله (یک مقاله مروری و ۷ مقاله اصیل) در زمینه‌های نانوپزشکی، زیست‌شناسی، بیوتکنولوژی و داروسازی از محققین از دانشگاه‌های مختلف و معتبر ایران و خارج ایران به چاپ رسیده است.

لازم به ذکر است که مجله Nanomedicine Journal به همت مرکز تحقیقات نانوفناوری دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و به سردبیری دکتر محمد رمضانی منتشر می‌شود. این مجله به صورت فصلنامه بوده و تاکنون سه جلد مشتمل بر ۱۴ شماره که حاوی ۱۰۲ مقاله اصلی و ۱۳ مقاله مروری است، در آن چاپ شده است.

مجله Nanomedicine Journal توانسته است علاوه بر کسب امتیاز علمی-پژوهشی از کمیسیون نشریات وزرات بهداشت، در پایگاه‌های زیر نیز نمایه شود و برای نمایه شدن در پایگاه اطلاعاتی تامسون رویترز (ISI) نیز اقدام نموده است که توسط موسسه تامسون رویترز در دست بررسی است.

Chemical Abstracts Service) CAS)
Islamic World Science Citation Database)   ISC)
EBSCO
Medical-Journals-Links) MJL)
DOAJ
Magiran
IrMedex

این مجله از دریافت مقالات اصیل و مروری اعضاء هیات علمی، محققین و دانشجویان در زمینه کاربرد فناوری نانو در پزشکی، داروسازی و علوم پایه پزشکی استقبال می‌کند. لازم به یادآوری است سعی شده است تا فاصله بین دریافت تا پذیرش مقاله بسیار کوتاه (حداکثر یک‌ماه) باشد.

علاقه‌مندان به ارسال مقاله برای چاپ در این مجله می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مجله مراجعه نمایند.
فهرست مقالات این مجله و نسخه الکترونیکی آن از طریق پایگاه اینترنتی نشریه قابل دریافت است.

شایان ذکر است‏، براساس آیین‌نامه ستاد نانو، در صورت چاپ مقاله علمی ـ پژوهشی در مجلات داخلی با عنوان نانو و تایید آن توسط کمیته علمی ستاد نانو، حمایت تشویقی به مبلغ ۸،۰۰۰،۰۰۰ ریال تعلق می‌گیرد.