برگزاری کنفرانسی با موضوع فناوری‌های نانوذرات

کنفرانسی با موضوع بررسی فناوری‌های نانوذرات در لیدز انگلستان برگزار خواهد شد. این کنفرانس که در تاریخ ۲۷-۲۸ ژوئن ۲۰۱۷ برگزار می‌شود، به‌صورت ویژه به موضوع پروتئین‌های غشائی می‌‌پردازد.

متخصصان مختلفی از سراسر جهان در شهر لیدز انگلستان گردهم خواهند آمد تا در قالب کنفرانسی در مورد فناوری‌های نانوذرات بحث و گفتگو کنند. این کنفرانس به‌صورت ویژه به پروتئین‌های غشائی خواهد پرداخت.
این کنفرانس دو روزه، با عنوان تحقیقات نانوذرات در دانشگاه بکت در تاریخ ۲۷-۲۸ ژوئن برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود صد نفر از کشورهای مختلف جهان در این رویداد شرکت کنند تا تجربیات خود را از بخش دانشگاهی و صنعت با هم به اشتراک بگذارند. این متخصصان که علاقه‌مند به متدولوژی‌های مختلف هستند، با هدف واحدی یعنی بررسی و شفاف‌سازی ساختار و عملکرد پروتئین‌های غشائی گرد هم می‌آیند.
اساتید مختلفی نظیر Steve Silgar, Jean Luc Popot, Tim Dafforn, Sandro Keller, Bonnie Wallace و Tony Watts در این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد.
ویسنت پوزتیس از دانشگاه بکت در لیدز و از مجریان این کنفرانس می‌گوید: «پروتئین‌های غشائی نقش مهمی در صنعت داروسازی ایفا می‌کنند. شفاف‌ شدن ساختار این پروتئیآن‌ها و نقش آن‌ها در عفونی شدن توسط پاتوژن‌ها برای توسعه فناوری‌های مورد استفاده توسط این شرکت‌ها اهمیت زیادی دارد. این کنفرانس به دنبال تامین نیاز این بخش از صنعت است.»
برای ثبت‌نام در این کنفرانس به آدرس http://bit.ly/2q2W7Nv مراجعه کنید. ثبت‌نام باید تا ۱۴ ژوئن به اتمام برسد. هزینه ثبت‌نام برای محققان دوره دکتری ۳۰ پوند و برای دانشجویان پسادکتری، محققان دانشگاهی و صنعتی ۱۲۰ پوند است. این هزینه شامل هزینه ثبت‌نام، نهار و باربیکیو است.