افتتاح دومین آزمایشگاه دانش‌آموزی فناوری‌نانو با تجهیزات ایرانی در کشور چین

آزمایشگاه دانش‌آموزی فناوری‌نانو با تجهیزات ساخت ایران در شهر گوانژو چین به‌طور رسمی افتتاح شد. دراین مراسم نمایندگانی از ایران، چین، سنگاپور، ویتنام، مالی، کره و کویت حضور داشتند.

آزمایشگاه دانش‌آموزی فناوری‌نانو با تجهیزات ایرانی در شهر گوانژو چین به‌طور رسمی افتتاح شد. شرکت نانوسرف چین به‌عنوان نماینده شرکت توانا از دوسال پیش بازاریابی بسته‌های تجهیزات آموزشی فناوری‌نانو ساخت ایران را در چین شروع کرده است، این شرکت اولین آزمایشگاه دانش‌آموزی فناوری‌نانو را در سال گذشته در شهر سوژو راه‌اندازی نمود و امسال نیز دومین آزمایشگاه از این نوع را در شهر گوانژو به بهره‌برداری رساند.
در مراسم افتتاح رسمی این آزمایشگاه که در هتل گاردن در شهر گوانژو برگزار شد، مسئولین محلی این شهر، کنسول و نمایندگان کنسول‌گری جمهوری اسلامی ایران در شهر گوانژو، نمایندگان شرکت‌های نانوسرف چین و توانا از ایران و نمایندگان مدارس شهر گوانژو و همچنین نمایندگان کنسول‌گری کشورهای مختلف در گوانژو از جمله سنگاپور، ویتنام، مالی، کره، کویت و… حضور داشتند. سخنرانان این مراسم، آقای شیخ غلامی کنسول جمهوری اسلامی ایران در گوانژو و دکتر سعید سرکار، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و آقای شان مدیر شرکت نانوسرف چین بودند.
filereader.php?p1=main_bcbe3365e6ac95ea2
شرکت توانا به‌نمایندگی از حدود ۲۰ شرکت تجهیزات‌ساز نانویی ایران، طراحی بسته‌های تجهیزات آموزشی نانو، تدوین محتوای آموزشی آزمایشگاه‌های نانو به زبان‌های مختلف و بازاریابی و برندسازی تجهیزات آموزشی فناوری‌نانوی ساخت ایران را با برند توانا در دستور کار خود دارد.