آزمون‌های مجازی هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو آغاز شد

هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو به طور رسمی از ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ به صورت مجازی (آنلاین) آغاز شد. برگزیدگان مسابقه ملی نانو علاوه بر لوح تقدیر و جوایز نقدی، می‌توانند از تسهیلات اعطایی بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند شوند.

برگزاری مرحله اول هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو از ۱۴ بهمن آغاز شد و تا پایان فروردین ۱۳۹۷ ادامه خواهد داشت. مرحله اول هشتمین مسابقه ملی نانو، شامل چهار آزمون مرحله‌ای و یک آزمون جامع است که به صورت غیرحضوری در سایت آموزش فناوری نانو برگزار می‌شود. کسب حداقل ۳۵ درصد از مجموع امتیازهای قابل کسب در آزمون‌های مجازی مرحله اول، مجوز ورود به مرحله دوم مسابقه است.

آزمون‌های مرحله اول مسابقه حاوی سؤالاتی از محتوای سایت آموزش مرتبط با مسابقه ملی فناوری نانو هستند که سرفصل سؤالات در آزمون‌های مرحله‌ای بخشی از محتوای سایت و در آزمون‌های جامع همه محتوای سایت با موضوعیت مسابقه ملی است. داوطلبانی که حدنصاب لازم از آزمون‌های غیرحضوری مرحله اول را کسب کنند مجاز به شرکت در آزمون حضوری در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۷ خواهند بود. میانگین درصد کسب شده توسط داوطلب از مجموع پنج آزمون غیرحضوری سایت آموزش ویژه هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو، ۱۰ درصد از امتیاز نهایی داوطلب در این مسابقه را تشکیل می‌دهد؛ آزمون‌های مرحله‌ای، بر اساس جدول زمان‌بندی، در سایت آموزش فعال شده و داوطلبان از تاریخ شروع هر آزمون تا پایان فروردین ۱۳۹۷ فقط یکبار در آن آزمون می‌توانند شرکت کنند. همچنین آزمون جامع غیرحضوری نیز به صورت آنلاین در بازه زمانی ۲۸ الی ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

افرادی قادر به شرکت در آزمون‌های مجازی هستند که در سایت آموزش ثبت‌نام کرده و عضو سایت باشند. در صورت عضویت در سایت ستاد نانو، داوطلبان می‌توانند با همان نام کاربری و کلمه عبور در سایت آموزش نیز وارد شوند. همچنین در راستای آمادگی هرچه بیشتر شرکت‌کنندگان مسابقه ملی فناوری نانو و زمینه‌سازی یک برنامه‌ریزی منظم برای مطالعه و ارزیابی یادگیری کاربران، آزمون‌های ترازیابی توسط سایت آموزش فناوری نانو برگزار می‌شود.

جزئیات بیشتر در خصوص این مسابقه در صفحه مسابقه ملی فناوری نانو قابل‌ مشاهده است. در صورت بروز مشکل در حین برگزاری آزمون‌ها با ایمیل edu@nano.ir مکاتبه یا با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۲۴۱۳۹-۰۲۱۶۶۴۲۷۲۷۲ و ۰۹۱۰۴۷۱۲۰۳۶ تماس حاصل فرمایید.