مجله‌ی تحقیقات نانوپزشکی (NMRJ)در حال پذیرش مقاله برای شماره‌ی تابستان

مجله‌ی تخصصی و بین‌المللی تحقیقات نانوپزشکی (NMRJ) که توسط انجمن نانو‌فناوری پزشکی ایران(ISNM) و با سردبیری دکتر فرید عابدین درکوش به چاپ می‌رسد، درحال پذیرش مقالات ارسالی برای شماره‌ی (بهار و تابستان ۹۷) است.

اعضای هیأت تحریریه‌ی مجله‌ از اساتید و محققان برجسته‌ی بین‌المللی در زمینه‌های مختلف نانو پزشکی، مهندسی بافت و طب بازساختی  از دانشگاه‌های تراز اول دنیا هستند که از آن جمله می‌توان به پروفسور علی خادم‏ حسینی، استاد تمام دانشگاه هاروارد (HARVARD) آمریکا در زمینه‌ی مهندسی بافت و رییس آزمایشگاه تکنولوژی‌های نانو ابعاد و میکرو ابعاد (Microscale and Nanoscale Technologies) دانشگاه هاروارد، و دکتر سیفعلیان، استاد تمام دانشگاه UCL لندن انگلستان و رییس مرکز نانوتکنولوژی و طب بازساختی (Regenerative Medicine) این دانشگاه، اشاره کرد. لازم به ذکر است، جمعی از اساتید نانوفناوری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، همچنین اساتید مطرحی از کشورهای هند، چین، مکزیک، آفریقای جنوبی، ترکیه و … به‌عنوان اعضای هیأت تحریریه و مشاور هیأت تحریریه در ارتقا و پیشرفت مجله همکاری می‌کنند.

مجله‌ی مذکور از دریافت مقالات اصیل و مروری اعضای محترم هیأت علمی، محققین و دانشجویان گرامی که در زمینه‌های پیش‌بینی و پیشگیری از بیماری‌ها، مهندسی بافت، نانو‌بیوحسگر، حامل‌های عامل‌دار و سیستم‌های دارورسانی هدف و حوزه‌های مرتبط با نانوپزشکی و تمامی زمینه‌هایی که در بخش اطلاعات مجله به طور کامل ذکر شده‌است، استقبال می‌کند.

مقالات چاپ شده در مجله به‌صورت Open Access در اختیار علاقمندان و مخاطبان قرار می‌گیرد و تلاش بر این است تا فرایند دریافت تا پذیرش مقاله با رعایت دقت در بررسی کیفیت مقاله و نوآوری، کوتاه (حداکثر دو‌ماه) باشد.  علاقه‌مندان به ارسال مقاله می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مجله مراجعه نمایند. فهرست مقالات این مجله و نسخه الکترونیکی آن از طریق پایگاه اینترنتی نشریه قابل دریافت است.

این مجله دارای رتبه‌ی علمی – پژوهشی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده و علاوه بر نمایه شدن در برخی نمایه‌های داخلی و بین‌المللی، برای نمایه شدن در نمایه‌ی معتبر ESCI (سایت تامسون رویترز) نیز ارسال می‌شود.

قابل ذکر است‏، براساس آیین‌نامه‌ی ستاد ویژه‌ی توسعه‌ی فناوری نانو، در صورت چاپ مقاله‌ی علمی ـ پژوهشی در مجلات داخلی در حوزه‌ی فناوری نانو و تأیید آن توسط کمیته‌ی علمی ستاد نانو، مبلغ تشویقی ۵۰۰٫۰۰۰ تومان تعلق می‌گیرد.