در سایت آموزش فناوری نانو چه خبر است؟

سایت آموزش فناوری نانو، یک پایگاه اینترنتی کاملا رایگان است که تحت نظر ستاد ویژه توسعه فناوری اداره شده و یکی از غنی‌ترین مراجع برای آموزش فناوری نانو به شمار می‌رود.

سایت آموزش فناوری نانو با داشتن سابقه‌ای طولانی در حوزه آموزش و ترویج علوم نانویی بیش از ۶۰۰ مقاله آموزشی را در خود جای داده و زیر نظر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو فعالیت می‌نماید. این پایگاه اینترنتی مرجع کاملی برای بسیاری از محققان و دانشجویان حوزه فناوری نانو محسوب می‌شود.

پایگاه اینترنتی آموزش فناوری نانو علاوه بر مقالات آموزشی حاوی تصاویر و فیلم‌های آموزشی مرتبط با فناوری نانو است. این سایت تا کنون میزبان ۳۵۰۰۰ کاربر بوده که قریب به ۱۰۰۰۰ نفر از آن‌ها در سال به فعالیت در این پایگاه می‌پردازند. سایت آموزش فناوری نانو منبع پیشنهادی برای شرکت‌کنندگان در دو رقابت ملی المپیاد دانش‌آموزی فناوری نانو و مسابقه ملی فناوری نانو است. این سایت به مخاطبان این امکان را می‌دهد که در دوره‌های آنلاین و حضوری شرکت کرده و معلومات خود را در این زمینه گسترش دهند.

دوره‌های حضوری سایت آموزش فناوری نانو از آذرماه سال جاری با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و در محل این دانشگاه برگزار می‌شود. دوره‌های آنلاین نیز در یک بستر آموزشی جدید اجرا می‌شود که طی آن مخاطب یک دوره سه ساعته را به صورت جلسات مجزا همراه با متن می‌گذراند و پس از آن در آزمون مربوطه شرکت کرده و در صورت کسب حد نصاب نمره از سوی بنیاد آموزش فناوری نانو گواهی شرکت در دوره دریافت می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی آموزش فناوری نانو یا غرفه مسابقه ملی فناوری نانو واقع در فضای باز سالن خلیج فارس در ایام برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو، ۲۱ الی ۲۴ مهرماه ۹۷، مراجعه نمایند.