برگزاری پنجمین دوره آموزشی مهارت آزمایشگاهی ویژه کارشناسان شبکه توانا

پنجمین دوره آموزشی مهارت آزمایشگاهی ویژه کارشناسان شبکه توانا روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان ماه سال جاری در شرکت صنایع آموزشی تهران برگزار شد.

باشگاه نانو در راستای فعال‌سازی آزمایشگاه‌های فناوری نانو عضو شبکه توانا و پایدارسازی جریان تربیت نیروی انسانی متخصص در این آزمایشگاه­ها، پنجمین دوره آموزشی مهارت آزمایشگاهی را با حضور ۸۳ مرکز آزمایشگاهی عضو شبکه توانا در از ۲۴ الی ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۷  برگزار نمود.

همچنین به منظور آمادگی هر چه بیشتر کارشناسان و ارزیابی علمی آنها،  یک دوره آموزشی تئوری به صورت وبینار در تاریخ ۲۶ مهر ماه ارائه شده و سوم آبان ماه  نیز آزمون آنلاین در قالب وبینار برگزار شد. کارشناسانی که موفق به کسب امتیاز حدنصاب شدند، امکان حضور در دوره آموزشی مهارت را پیدا کردند. تعداد ۷۴ کارشناس از سراسر کشور در دوره عملی حاضر شده و در کارگاه های آموزشی و عملی حضور پیدا کردند.

لازم به توضیح است همزمان با برگزاری افتتاحیه دوره، مراسم تقدیر از ۱۰ آزمایشگاه فناوری نانو برتر (عضو شبکه آزمایشگاهی توانا)  توسط باشگاه نانو و بر اساس ارزیابی فعالیت‏های سال ۱۳۹۶ انجام شد، همچنین از برگزیدگان دومین مسابقه ساخت فیلم کوتاه کار با تجهیزات آزمایشگاهی فناوری نانو تقدیر به عمل آمد.

شرکت‏ کنندگان در روز پایانی این دوره در نشست هم اندیشی آزمایشگاه‏های آموزشی نانو (شبکه توانا) با حضور اساتید دوره و دست‏ اندرکاران شبکه توانا به بررسی چالش‏ها و مسائل فعالیت در این آزمایشگاه‏ها و راهکارهای پیش‏رو پرداختند.

گفتنی است این دوره آموزشی در محل شرکت صنایع آموزشی تهران برگزار گردید.