برگزاری چهارمین جشنواره فناوری نانوی دانشگاه آزاد اسلامی

واحد علی‌آباد کتول، چهارمین جشنواره فناوری ‌نانوی دانشگاه آزاد اسلامی را ۸ اسفند ۱۳۹۷ برگزار خواهد کرد.

چهارمین جشنواره فناوری نانوی دانشگاه آزاد اسلامی ۸ اسفندماه در واحد علی‌آباد کتول برگزار می‌شود. این جشنواره  با هدف شناسایی قابلیت‌های واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌ی فناوری ‌نانو، حمایت از توسعه‌ی علم، فناوری و تجاری‌سازی محصولات نانو، هدایت و تشویق واحد‌های دانشگاهی و پژوهشگران برای توسعه‌ی این فناوری برگزار خواهد شد.

این جشنواره از ده بخش مختلف تشکیل شده است. نانوشیمی، نانوفیزیک و نانوفوتونیک، نانوزیست‌فناوری، نانوالکترونیک، سلامت (علوم پزشکی و زیست‌فناوری، علوم دارویی، علوم بهداشتی و محیط زیست، علوم دندان)، نانوسیال و نانومواد از جمله محورهای اصلی این رویداد هستند.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند دستاوردهای خود را در قالب مقاله، طرح پژوهشی، کتاب، پایان‌نامه، اختراع و پیش‌محصول (پروتوتایپ) تا تاریخ ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷ به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال کنند. اعلام نتایج داوری ۲۰ بهمن ۹۷ خواهد بود.

 لازم به ذکر است که به منظور تقدیر از فعالیت‌های شکل‌گرفته در این حوزه، برترین مجلات، واحدهای‌ فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی خواهند شد. از دیگر برنامه‌های این جشنواره می‌توان به انتخاب پژوهشگران برتر در حوزه‌ی فناوری‌ نانو و برگزاری نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی اشاره کرد.

 سایت جشنواره: http://4nanofestival.aliabadiau.ac.ir