ارائه خدمات آزمایشگاهی در بخش تعیین ابعاد نانو و میکرومقیاس

شرکت سنجش اندازه ذرات پارس با بهره‌مندی از تجهیزات ویژه تعیین ابعاد ذرات امکان ارائه خدمات در بخش مشخصه‌یابی ابعاد نانوذرات در مقیاس‌های نانومتری و میکرومتری را دارا است.

شرکت سنجش اندازه ذرات پارس یکی از مراکز ارائه‌دهنده خدمات آزمایشگاهی است که به‌صورت ویژه در بخش تعیین ابعاد نانوذرات تخصص دارد. این شرکت با داشتن تجهیزاتی نظیر تفرق نور پویا (DLS) و آنالیز ابعاد نانو (PSA) اقدام به ارائه خدمات در بخش تعیین ابعاد ذرات می‌کند به طوری که می‌توان طیف وسیعی از نانوذرات و میکروذرات را با استفاده از تجهیزات این شرکت مشخصه‌یابی کرد.

این شرکت تاکنون با شرکت‌هایی همچون H2Oil & Gas انگلستان، صنایع الکترواپتیک صاایران، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب‌آهن اصفهان، مس سرچشمه، کاشی نائین، چینی اصفهان، دیرگداز آمل، سیمان‌های نسوز ایران، شیلان برنج شمال، صنایع شیمیایی فارس، نفت پارس جنوبی، پتروشیمی بندر امام و همچنین موسسه‌ها و پژوهشکده‌های معتبری مانند موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی، پژوهشگاه رویان همکاری داشته و خدمات قابل توجهی به این شرکت‌ها در بخش تعیین ابعاد نانوذرات ارائه کرده است.

یکی از مزیت‌های این شرکت، استقرار استاندارد ۱۷۰۲۵ بوده است که موجب ارتقاء کمی و کیفی آزمون‌های این شرکت شده است. شرکت سنجش اندازه ذرات پارس با استقرار این استاندارد موفق به افزایش دقت و صحت نتایج شده که این امر روی افزایش خدمات این شرکت تاثیر مثبتی داشته است.

با توجه به پتانسیل‌های دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو، شرکت سنجش اندازه ذرات پارس به دنبال رصد بازار خود بوده تا با معرفی بهتر زیرساخت‌ها و توانمندی‌های خود، نظر مخاطبان در قشر دانشگاهی و صنعتی را جلب کند.