شتاب در توسعه بازار با ارائه نانومحصولات جدید

شتاب در توسعه بازار با ارائه نانومحصولات جدید

شرکت اپلاید گرافن متریال با ارائه محصول جدید، شتاب خود را در مسیر توسعه افزایش می‌دهد. این شرکت محصولاتی برای بخش دفاعی و فضایی تولید و به بازار عرضه کرده است تا موقعیت خود را در بازار تثبیت کند.

شرکت اپلاید گرافن متریال (Applications Graphene Material) طی یک سال گذشته محصولات جدیدی به بازار عرضه کرده است تا شتاب خود را در توسعه و تثبیت موقعیتش در بازار حفظ کند. این شرکت در زمینه تولید گرافن فعالیت داشته و تخصص آن، تولید مواد گرافنی با قابلیت استفاده در حوزه‌های مختلف است. گرافن یک فناوری بسیار پیشرفته بوده که پتانسیل استفاده در مواد مختلف را داشته و موجب بهبود عملکرد این مواد می‌شود.

اپلاید گرافن متریال شرکتی است که نانوپلاکت‌های گرافنی و پشته‌های نازک از گرافن برای بهبود خواص مواد مختلف تولید می‌کند. از این مواد در صنایع مختلف برای پوشش‌دهی سطوح استفاده می‌شود. گرافن دارای ویژگی‌هایی است که موجب حفاظت زیرلایه‌ها در برابر عناصر مختلف نظیر مواد خورنده موجود در محیط می‌شود. همچنین این ماده باعث افزایش هدایت الکتریکی مواد می‌شود.

محصول جدید این شرکت در دو سیستم رزینی برای مخازن کرایوژنیک تولید شده که در حال حاضر برای استفاده در ماموریت‌های فضایی ناسا در نظر گرفته شده‌اند. اپلاید گرافن متریال بعد از معرفی این دو محصول، در دو کنفرانس مهم در ماه سپتامبر سال جاری میلادی درباره این دو محصول که هدایت الکتریکی بالایی داشته و در بخش‌های فضایی و دفاعی قابل استفاده است، اطلاعاتی را ارائه کرد.

در ماه جولای، اپلاید گرافن متریال از پیشرفت چشمگیر فناوری در کار توسعه استفاده از گرافن در بخش پوشش‌های ضدخوردگی مبتنی بر آب خبر داد.

در بیانیه‌ای که این شرکت برای نتایج یکساله خود ارائه کرد آمده است که اپلاید گرافن متریال در بازار موقعیت خوبی دارد به طوری که موفق به کاهش هزینه‌ها و رشد چشمگیر درآمدها شده‌است.

آدریان پوتس، مدیراجرایی این شرکت می‌گوید: «در حالی که توسعه در آمد در طول سال آهسته‌تر از پیش‌بینی‌ها بود اما تلاش برای کاهش هزینه‌ها موجب می‌شود که شرکت بتواند موقعیت خود را حفظ کند.»

مدیرعامل این شرکت نیز می‌گوید: «اپلاید گرافن متریال در حال افزایش میزان همکاری خود با مشتریان است. محصول ضدخوردگی این شرکت که با همکاری گروه شیمیایی جیمز بریگز تولید شده برای فروش وارد سایت آمازون شده‌است.»