دستاورد مجمع اقتصاد نانو: انتقال تجربه، امکان شبکه‌سازی و آشنایی با سایر نقش‌آفرینان

دستاورد مجمع اقتصاد نانو: انتقال تجربه، امکان شبکه‌سازی و آشنایی با سایر نقش‌آفرینان

مدیرعامل شرکت بساپلیمر که در دوره‌های چهارم و ششم مجمع اقتصاد فناوری‌نانو حضور داشت این مجمع را فضایی مناسب برای انتقال تجربه و ایجاد شبکه دانست. وی از پنل‌های مربوط به صادرات و خودکفایی به عنوان بخش‌های جذاب این مجمع یاد کرد.

پردیس رستم‌زاده؛ مدیرعامل شرکت بساپلیمر که در دوره‌های چهارم و ششم مجمع اقتصاد فناوری‌نانو شرکت داشته است انتقال تجربه، امکان شبکه‌سازی و آشنایی با سایر نقش‌آفرینان این اکوسیستم را مهم‌ترین دستاوردهای حضور در مجمع می‌داند. مهندس رستم‌زاده که دانش‌آموخته رشته مهندسی پلیمر است درباره فضای مجمع اقتصاد نانو در دوره‌های قبل می‌گوید: «حضور در مجمع به عنوان عضوی از اکوسیستم فناوری نانو، فرصت آشنایی با سایر اعضا و آخرین دستاوردهای آن‌ها را فراهم می‌کند. ضمن آنکه محتوای ارائه شده در بخش‌های مختلف مجمع جنبه‌ آموزشی و در عین حال عملیاتی دارد، در کسب‌وکار خود نیز می‌توانیم از آن استفاده کنیم. فرصت آشنایی با نیازمندی‌های صنعت در رویدادهای Reverse-Pitch  نیز از دیگر مزایای حضور برای شرکت‌های دانش‌بنیان در این مجمع است.»

وی می‌افزاید: «حضور در مجمع را به تمامی اعضای اکوسیستم به ویژه شرکت‌های نوپا و جوان‌تر بسیار توصیه می‌کنم. به اعتقاد من بخش غایب در این مجمع شرکت‌های فعال در حوزه کسب‌وکارهای اینترنتی هستند که اگرچه به طور مستقیم در این فضا فعالیت ندارند اما با آشنایی بیشتر با شرکت‌های فناور می‌توان زمینه‌های همکاری جدیدی،حداقل در بحث‌های دیجیتال مارکتینگ و حداکثر فرصت‌های همکاری و ایجاد کسب‌وکار جدید، را فراهم کرد.»

مدیرعامل شرکت بساپلیمر تأکید مجمع و دکتر سعید سرکار بر  رویکرد کاربردی و دوری از برگزاری نشست‌های متداول که صرفاً به ارائه‌ گزارش و آمار می‌پردازند را از نکات برجسته این مجمع در دوره‌های پیشین دانست.

مهندس رستم‌زاده پنل‌های مربوط به برنامه‌های خودکفایی و صادرات محصولات ایرانی را بسیار مفید ارزیابی کرده و اظهار امیدواری کرد که این پنل‌ها در دوره‌های بعدی مجمع افزایش یابد.

لازم به ذکر است هفتمین مجمع اقتصاد فناوری‌نانو ۱۰ و ۱۱ دی ماه‌ ۱۳۹۸ در مرکز همایش‌های پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود. ثبت‌نام این مجمع از اوایل آبان‌ماه آغاز شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.