۵ بهمن ۹۸ آخرین مهلت ارسال طرح برای چالش‌ نوآوری در فرآورده‌های دارویی، مکمل، آرایشی و بهداشتی

۵ بهمن‌ماه ۹۸ آخرین مهلت ارسال طرح برای چالش‌ نوآوری در فرآورده‌های دارویی، مکمل، آرایشی و بهداشتی

۵ بهمن‌ماه ۹۸ آخرین مهلت ارسال طرح برای چالش نوآوری «فرآورده‌های دارویی، مکمل، آرایشی و بهداشتی نوین مبتنی بر نانوفناوری» در پلتفرم آی‌چلنج است.

بنابر اعلام دبیرخانه چالش‌های فناوری و نوآوری نانو شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و سایر پژوهشگران و فناوران علاقه‌مند تا تاریخ ۵ بهمن‌ماه فرصت دارند طرح مفهومی اولیه خود را به دبیرخانه چالش ارسال نمایند.

شتاب‌دهنده هنام، به عنوان شتاب‌دهنده تخصصی در حوزه توسعه فرآورده‌های دارویی نوین و فناوری محور به ویژه نانوداروها، با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به دنبال توسعه «فرآورده‌های دارویی، مکمل، آرایشی و بهداشتی نوین مبتنی بر نانوفناوری» به کمک تیم‌ها، استارتاپ‌ها، پژوهشگران و فناوران فعال در این حوزه اقدام به برگزاری یک چالش‌ نوآوری در پلتفرم آی‌چلنج می‌نماید.

داوری حضوری طرح‌ها در محل شتاب‌دهنده هنام انجام خواهد شد و سرانجام طرح‌های برگزیده به مرحله دوم راه خواهند یافت. طرح‌های برگزیده در جریان مرحله دوم برای انجام فرآیند طرح آزمون تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات حمایتی شامل کمک‌هزینه نقدی و اعتبار استفاده از خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو درنظر گرفته شده است که با توجه به پیشرفت پروژه در اختیار تیم‌های شرکت‌کننده قرار می‌گیرد. در پایان تیم‌های اول تا سوم چالش به ترتیب ۳۵۰، ۲۵۰ و ۱۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهند نمود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات چالش (نحوه ثبت‌نام، شرایط ارسال راه‌حل، جوایز و…) به این نشانی مراجعه نمایند.