تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال طرح‌ها در شتاب‌دهنده تخصصی نانوپل تا ۱۵ مهرماه

شتابدهنده تخصصی نانوپل؛ در حوزه پلیمر، کامپوزیت، رنگ و رزین، با تمرکز بر فناوری نانو (با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو) برگزار می­ نماید.

شرکت دانش‌بنیان فیدار بسپار ارک (سهامی خاص)، مستقر در ساختمان نوآوری مرکز رشد فناوری پلیمر، واقع در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، از فناوران و صاحبان ایده در زمینه‌های آمیزه‌ها، کامپوزیت‌ها، مستربچ‌ها و پوشش‌های پیشرفته پلیمری، پلیمرهای هوشمند و خودترمیم‌شونده، پلیمرهای زیست‌تخریب‌پذیر، حامل‌های دارویی پلیمری و… برای دریافت طرح‌های نوآورانه دعوت به‌عمل می‌آورد.

طرح‌ها پس از پذیرفته شدن در فرایند داوری می‌توانند از حمایت‌های شتاب‌دهنده جهت بلوغ فناوری، اعم از استقرار در فضای کار اشتراکی، اعطای کمک‌هزینه خرید مواد اولیه و انجام آزمون‌ها، بهره‌مندی از منتورهای مجرب، مشاورین زبده بازاریابی، حقوقی، مالی، ثبت، بیمه و…، دوره‌های آموزشی، جذب سرمایه و… برخوردار شوند.

به‌منظور بررسی و جذب در چرخه اول شتاب‌دهی و انجام فرایند داوری، لازم است فناوران پس از تکمیل فرم­‌های «درخواست پذیرش در شتاب‌دهنده» و «شناسنامه محصول» نسبت به ارسال فرم‌ها به آدرس رایانامه info@fidarbaspar.com در مهلت مقرر اقدام نمایند.

اطلاعات بیشتر در:

www.fidarbaspar.com

۰۲۱-۴۴۷۸۷۰۸۲