عرضه سامانه‌های تولید نانوحباب در صنعت کشاورزی هلند

شرکت آسنیتی که سامانه‌های تولید نانوحباب را به بازار عرضه می‌کند قرار است این تجهیزات را در بازار هلند عرضه کند تا از آن‌ها در کشاورزی و دیگر صنایع این کشور استفاده شود. دستگاه‌های نانوحباب‌ساز در کشت سبزیجات، پرورش گل، شیلات، طیور، دام و جوانی‌زنی بذر قابل استفاده هستند.

یکی از شرکت‌های ژاپنی به‌دنبال ارائه فناوری نانوحباب در کشور هلند است. شرکت آسنیتی (Acniti) که در اوزاکا مستقر است، اعلام کرد که همکاری مشترکی با شرکت وسکوئر هولدینگ (Vsquare Holding) آغاز کرده است، این شرکت در زمینه ساخت سامانه‌های تولیدکننده نانوحباب تخصص دارد.

این مشارکت منحصرا برای فروش و توسعه در بنلوکس خواهد بود و در ادامه برای دیگر مناطق اروپا نیز اجرا خواهد شد. وسکوئر محصولات خود را با نام تجاری خود و نام مفهومی nanobubble solutions ارائه می‌کند.

ریک کرپستاین، مدیرهولدینگ وسکوئر از زمان سفر ده سال قبل خود به ژاپن، فناوری نانوحباب را دنبال کرده است و سرانجام شرکت تامین‌کننده خود را در آسنیتی پیدا کرد، شرکتی که با مشارکت دو هلندی، اریک‌ون برکوم و پاول پپینگ از مرکز فناوری نانوحباب، فعالیت می‌کند.

آسنیتی در حال فروش مخلوط‌کن‌های نانوحباب سری Turbiti در مناطق مختلف جهان است. این شرکت هیچ‌گاه در بخش کشاورزی هلند و دیگر صنایع اروپا فعالیت زیادی نداشته است. اقلام پرفروش این شرکت عبارتند از Turbiti مدل ۷۳۷ و ۷۴۷ و همچنین غلیظ‌کننده اکسیژن که با نام تجاری Oxiti تولید می‌شود.

کرپستاین متقاعد شده ‌است که این موارد می‌تواند بازار را تسخیر کند. مزایای سیستم نانوحباب اکسیژن با فشار کم در زمینه‌هایی نظیر کشت سبزیجات، پرورش گل، شیلات، طیور، دام و جوانی‌زنی بذر مشهود است.

پاول می‌گوید: «ما از همکاری در هلند بسیار هیجان‌زده هستیم و این سومین مشارکت ما برای آرمان‌های جهانی خواهد بود؛ بنابراین، برای ارتباط بیشتر آماده هستیم. ما اعتقاد داریم که همه این بازارها با بازخورد خاص خود می‌توانند ما را به سمت توسعه محصولات تخصصی‌تر و سفارشی سوق دهند.