اختتامیه فعالیت‌های ترویجی مروجان دانشگاهی فناوری نانو: ۲۸ آبان ماه

مراسم اختتامیه تقدیر از فعالیت‌های نهادهای ترویجی دانشگاهی فناوری نانو در تاریخ ۲۸ آبان ماه از ساعت ۱۴ به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و نهادهای برگزیده در جشنواره‌های آثار رسانه‌ای، تجربه نانو و هفته نانو معرفی خواهند شد.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در راستای حمایت از ترویج فناوری نانو در دانشگاه اقدام به تأسیس نهادهای ترویجی دانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر کشور کرده است. در راستای تشویق نهادهای ترویجی و ایجاد رقابت مثبت در جهت ترویج همگانی فناوری نانو و آشنایی حداکثری دانشجویان در رشته‌های مختلف با فناوری نانو، ستاد وِیژه توسعه فناوری نانو با تدوین آیین‌نامه‌هایی از فعالیت‌های ترویجی نهادهای ترویجی حمایت می‌کند. نهادهای ترویجی با ارسال گزارش فعالیت‌های خود با سایر نهادهای ترویجی رقابت می‌کنند و آثار برگزیده در مراسم اختتامیه که به‌صورت سالیانه و در پایان هرسال تحصیلی برگزار می‌شود، معرفی می‌گردند.

در راستای تقدیر از فعالیت‌های یک‌ساله نهادهای ترویجی در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸، نهادهای ترویجی آثار خود را تا آخر شهریور به دبیرخانه شبکه نهادهای ترویجی ارسال کرده‌اند و داوری آثار در مدت یک‌ماهه انجام ‌شده است و آثار برگزیده در آیین‌نامه‌های آثار رسانه‌ای (وبلاگ، کلیپ و انیمیشن، رسانه اجتماعی، نشریه)، هفته نانو (فعالیت‌های متمرکز ترویجی در یک هفته مشخص که توسط بنیاد آموزش فناوری نانو تعیین می‌شود) و تجربه تو (فعالیت‌های ترویجی که در دسته فعالیت‌های اشاره‌شده قرار نمی‌گیرد) مشخص گردیده است. شایان‌ذکر است مراسم اختتامیه در سال‌های گذشته به‌صورت حضوری و با دعوت از نهادهای ترویجی و میهمانان دیگر برگزار می‌گردید. اما با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا، مراسم اختتامیه در این سال به‌صورت مجازی و از طریق بسترهای آپارات و پخش زنده اینستاگرام در تاریخ ۲۸ آبان ماه در ساعت ۱۴ برگزار می‌شود. شرکت عموم علاقه‌مندان در این جلسه آزاد است.

آیین‌نامه‌های ترویجی حمایتی-رقابتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با در نظر گرفتن شرایط پیش‌آمده و فعالیت‌های غیرحضوری دانشجویان و گروه‌های دانشجویی بعد از برگزاری مراسم اختتامیه در نیمه اول آذرماه اطلاع‌رسانی می‌گردد.