تی آنتی‌باکتریال، مناسب برای محیط‌های خانگی و بیمارستانی

صنایع نساجی آذرپاک پارمیس فرناد تی ‌آنتی‌باکتریال حاوی نانوذرات تولید و به بازار عرضه کرده است که برای محیط‌های خانگی و بیمارستانی بسیار مناسب است.

تی ابزاری رایج برای خشک کردن و زدودن آب از روی سطوح مختلف است. یکی از دغدغه‌های افراد در هنگام استفاده از تی، آلودگی این تی‌ها و انتقال آن به فضاهای مختلف است. این موضوع در محیط‌های حساس نظیر فضاهای بیمارستانی و حتی منازل و محیط‌های اداری جدی‌تر است، به ویژه این که در شرایط فعلی بیماری کرونا موجب افزایش حساسیت مردم نسبت به بهداشت محیطی شده است.

برای پاسخ به این نیاز، صنایع نساجی آذرپاک پارمیس فرناد، تی آنتی‌باکتری حاوی نانوذرات را تولید و به بازار عرضه کرده است.

با افزودن نانوذرات به الیاف مورد استفاده در تولید تی، خاصیت از بین بردن میکروب‌ها و باکتری‌ها در سطح فراهم می‌شود. این تی قابلیت حذف درصد زیادی از باکتری‌ها و قارچ‌ها را دارا بوده و برای از بین بردن گرد و غبار و شستشوی سطح زمین در بخش‌های حساس به آلودگی مانند بیمارستان‌ها، هتل‌ها، مدارس، مهدکودک‌ها و آسایشگاه‌های سالمندان مناسب است.

تی میکروفایبر آنتی باکتریال از الیاف بسیار متراکمی تشکیل شده و به همین دلیل مقاومت بسیار زیادی دارد. الیاف این تی نازک بوده و می‌تواند در تمیزکاری منافذ بسیار ریز مفید واقع شود. حذف رطوبت و آلودگی‌های چرب از توانایی‌های مهم تی آنتی‌باکتریال است که باعث کاهش مصرف مواد شوینده و مواد شیمیایی می‌شود.

از ویژگی‌های مهم این تی‌ می‌توان به پایداری خاصیت آنتی‌باکتریال پس از دفعات متعدد شست و شو، قابلیت جذب آب و ساختاری از جنس پلی‌استر حاوی نانوذرات اشاره کرد.

صنایع نساجی آذرپاک پارمیس فرناد در حوزه محصولات نظافتی نظیر تی، سفره‌ پاک‌کن، پادری و انواع ادوات گردگیری فعالیت دارد که از فناوری ‌نانو نیز برای ارتقاء کیفیت محصولات خود استفاده کرده است.