قراردادی برای استفاده از نانوجوهر در صنعت RFID

به‌منظور توسعه فناوری برچسب‌های رادیوفرکانس (RFID) رایج در بازار، شرکت توسعه مواد پیشرفته، قراردادی با شرکت مارکس‌اند‌اسپنسر امضا کرده است تا از جوهرگرافنی برای ارتقا کیفیت و کارایی RFIDها استفاده کند.

شرکت توسعه مواد پیشرفته (Advanced Material Development) قراردادی با شرکت مارکس اند اسپنسر (Marks and Spencer) برای فناوری جوهر مبتنی بر گرافن امضا کرده است تا از این جوهرها برای RFID استفاده کند.

شرکت توسعه مواد پیشرفته به تازگی اعلام کرده است برای ادامه کار خود در زمینه توسعه رهیافت‌های مربوط به RFID سبز و پایدار برای صنعت پوشاک و بسته‌بندی، قراردادی را با شرکت مارکس اند اسپنسر امضا کرده است.

شرکت توسعه مواد پیشرفته در زمینه استفاده از فناوری جوهر رسانای مبتنی بر گرافن برای جایگزینی مواد آلومینیومی و پلاستیکی که در حال حاضر در صنعت رو به رشد RFID استفاده می‌شود، پیشرفت چشمگیری داشته است.

این دستاوردها فرصت‌هایی را در این بخش برای کاربردهای مختلف ایجاد می‌کند و می‌توان از گرافن برای تولید محصولات «سبز» و «انعطاف‌پذیر» استفاده کرد.

جان لی مدیرعامل شرکت توسعه مواد پیشرفته در این مورد می‌گوید: «ما خوشحالیم که می‌توانیم با حمایت شرکت مارکس اند اسپنسر به کار خود در این زمینه ادامه دهیم. بسیاری از خرده فروشان کاملا نیاز به راه حل پایدار RFID را احساس می‌کنند و باید به سرعت رهیافت‌های تازه‌ای در این مورد ارائه کرد. آن‌ها تلاش می‌کنند تا تقاضای روزافزون مشتریان را برای بهبود پایداری و در نظر گرفتن ملزومات زیست محیطی برطرف کنند. شرکت مارکس اند اسپنسر در مسیری استاندارد به سوی پایداری در سراسر زنجیره تامین حرکت می‌کند و همچنین دارای فناوری RFID بوده که مورد تایید بازار است. این همکاری باعث می‌شود که فناوری شرکت توسعه مواد پیشرفته به سرعت در مرحله بعدی توسعه به سمت مقیاس‌پذیری و استقرار تجاری برود.»